掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

胞弟倒斃古洞寓所 張衞健證死訊:佢沖涼嘅時候暈咗 __,張衞健,

藝人張衞健的前經理人胞弟張衞彝,被發現於昨午在上水古洞歐意花園一間獨立屋內昏迷不醒。據知,昨午三時零三分,49歲姓張男子報警,表示到上址未能聯絡上兄長 ...


藝人張衞健的前經理人胞弟張衞彝,被發現於昨午在上水古洞歐意花園一間獨立屋內昏迷不醒。據知,昨午三時零三分,49歲姓張男子報警,表示到上址未能聯絡上兄長。警方到場後,發現50歲男子倒斃屋內,經調查後案件無可疑。據報,揭發事件的男子是張衞健兄弟的警司孻弟張衛基。

《蘋果》致電張衞健(Dicky)求證其弟死訊,他在電話承認:「係呀,我依家唔方便講住,有好多嘢搞緊,希望你諒解。」至於母親情況,Dicky表示:「媽咪ok,有心,我做埋啲嘢先。」

Dicky最初表示胞弟在家中發生意外,未有透露詳情,其後他再致電本報,講述其弟離世情況:「佢喺屋企浴室沖涼暈咗,應該喺冇痛苦下走咗,媽咪好鎮定好堅強好叻好豁達,每人都有嚟同走嘅一日,如果可以喺冇痛苦下方式離開,都係好事!」

Dicky好友梁漢文表示因為最忙太忙,未知詳情,會聯絡Dicky了解。

Dicky早年與前經理人胞弟張衛彝反目,張衛彝曾患抑鬱症,指哥哥Dicky拖欠其擔任經理人13年以來2千萬佣金,Dicky發聲明稱「指控絕對不實」,家人自此與張衛彝甚少聯絡。

張衛彝獨居於Dicky及母親聯名持有的古洞歐意花園一間獨立屋,任職警司的弟弟張衛基昨日上門,才發現張衛彝倒斃家中。


鍾意就快D Share啦!