網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月12日 星期五

同囝囝床上深情對望!官恩娜晒巨肚就快生 __,官恩娜,

就快生嘅官恩娜上載巨肚照仲有同囝囝嘅「床照」!歌手官恩娜(Ella)現時懷孕9個幾月,隨時生得!而囝囝BéBéG已經2歲幾,今日Ella就喺Insta ...


就快生嘅官恩娜上載巨肚照仲有同囝囝嘅「床照」!


歌手官恩娜(Ella)現時懷孕9個幾月,隨時生得!而囝囝BéBé G已經2歲幾,今日Ella就喺Instagram上載咗張同囝囝喺床嘅合照,兩人深情對望鼻貼鼻,BéBé G仲輕撫媽媽塊面,真係超Warm!佢留言就話曾經掙扎過畀唔畀囝囝返學(因為10月出生),不過如今見到囝囝好鍾意返學覺得好開心:「上個星期日開學之前已經同我地(哋)講佢想返學,點知夜晚開始發燒搞到要係(喺)屋企休息幾日,今日見佢開開心心出門口,老公同我講佢返到學校好開心!見到佢咁享受學校生活,而且返咗學之後佢識多左(咗)好多嘢!我當初因為佢係10月出生嘅細B,唔知俾(畀)唔俾(畀)佢返學嘅掙扎同糾結終於完全冇哂(晒)!」

另外佢仲喺Instagram限時動態上載用手遮住胸部嘅大肚相,寫上「Anytime now」,見佢個巨肚籮咁大,相信BB好快就會出世同大家見面喇!而佢都已經做好準備,攞定晒啲泵人奶所用嘅工具出嚟仲要多到鋪滿枱,依家真係萬事俱備,只欠BB呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!