掃呢頁CODE去手機

2018年1月5日 星期五

同林漪娸憶當年情 任達華揭愛情保鮮法 __,林漪娸,任達華,林漪,

任達華重遇舊拍檔林漪娸(左圖),兩人回憶當年情添!影星任達華與林漪娸等人於清水灣出席慈善哥爾夫球賽活動,林漪娸與任達華影合照時,透露初入行時,任達華教 ...


任達華重遇舊拍檔林漪娸(左圖),兩人回憶當年情添!


影星任達華與林漪娸等人於清水灣出席慈善哥爾夫球賽活動,林漪娸與任達華影合照時,透露初入行時,任達華教她講粗口,又謂二人曾於1982年的劇集《荊途》合作,更於劇中有咀戲。任達華接受訪問時笑說:「螢幕初吻畀咗佢。但今日見番佢都好開心,希望做多啲慈善活動,做藝人要貢獻社會,幫助有需要嘅人。 所以今日原本要同余文樂為電影配音,我都改咗今晚。」

提到早前與太太琦琦及女兒任晴佳到芬蘭過白色聖誕,兼為女兒慶祝生日,他說:「開心,我負責攞吓行李,影吓相,同佢哋玩。我未試過喺零下廿幾度,十幾個鐘頭不停出汗。但一家人可以度吓假都係好嘅。(係咪同太太結婚20周年嘅旅行?)都唔係。」

任達華又謂與太太感情日日新鮮,問到保鮮秘訣,他表示自己近日修讀一個IB課程:「呢個課程畀我唔同思考,所以嗰20年好似覺得等於兩年,呢個保鮮度真係幾好。(有增進夫妻間感情?)已經好好,但有進步空間。」 

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!