掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

【欠租羅生門】播放業主澄清錄音 連詩雅:我一直都有搬嘅意願 __,羅生門,詩雅,連詩雅,

(無綫《娛樂新聞台》訪問截圖)拖欠租金一事,Shiga指身邊家人、朋友及粉絲很擔心,她強調自己沒拖欠租金,亦有不對的地方、處理得不當的地方就是上一個租 ...




(無綫《娛樂新聞台》訪問截圖)

拖欠租金一事,Shiga指身邊家人、朋友及粉絲很擔心,她強調自己沒拖欠租金,亦有不對的地方、處理得不當的地方就是上一個租約完結之後,她一直未有簽新租約,但與業主保持友好關係,很信任大家,堅稱每月均準時交租,她解釋:「我一直都有搬嘅意願,不過因為工作太忙,要搵屋都唔係一件簡單嘅事,亦都需要時間,所以一路冇去處理租約問題,直至最近有好多傳媒嘅報道。」Shiga最近同業主約咗個新租約,業主都好擔心我,想知有冇嘢可以幫到我,佢都有問我,要唔要澄清番件事,喺大家同意下,佢都有拍片,澄清我冇欠租。」

連詩雅展示業主為之澄清欠租之錄音,片段中男子稱:「我想喺度澄清一下,最近啲消息話話有拖欠,我就係呢度嘅業主,拖欠租金其實並無其事,一路以嚟近呢三年,Shiga除非出外,唔係(嘅話)佢哋交租都好準期。至於話冇合約,我承認呢個單位係冇簽到合約,喺合約滿咗之後,因為大家信任,咁但因為今次事件,我哋今次上嚟,補簽番合約。所有拖欠租金呢件事,係謠傳嚟嘅!」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP


鍾意就快D Share啦!