掃呢頁CODE去手機

2018年1月23日 星期二

「醉街歌手」梁漢文揚言戒酒 三日即破戒 __,梁漢文,

梁漢文就曾經講過要戒酒。歌手梁漢文(Edmond)涉嫌醉駕被捕,已由中區警署搭的士離開,他未有回覆記者電話。近幾月唱而優則演的他接拍電視劇《無間道》及 ...


梁漢文就曾經講過要戒酒。


歌手梁漢文(Edmond)涉嫌醉駕被捕,已由中區警署搭的士離開,他未有回覆記者電話。近幾月唱而優則演的他接拍電視劇《無間道》及網劇《蝕日風暴》。他有份客串的無綫劇《無間道》在昨日才正式在電視上首播,飾演臥底伍永哲一角,其實近年Edmond也減少飲酒,已多年未有因醉酒而出洋相,不過他曾接受東網訪問時坦言愛杯中物,自爆曾過着不醉無歸的日子:「很多爭執緣自我酗酒,最高峰期,我可以晚晚不醉無歸,自『隊』一支威士忌才回家。講真,我飲醉後會變成另一個人,就好似《西遊記》入面嘅孫悟空一樣,完全失控。我唯一優點是唔會撩是鬥非,只會『扮花』,或者喺卡拉OK房飛簷走壁圍圈跑。有朋友同我講,曾經試過有幾位唱片公司同事箍我頸撳停我,不過幾個大男人都唔夠我力氣大,太太睇到當然會『扯火』!」

Edmond又自嘲飲酒飲到見報成為自己的「一絕」。他記得08年,和同事到佐敦蒲吧,給記者朋友影到醉倒垃圾桶,醉態成C1頭條。他表示:「其實當時我真係唔知自己咁失禮,皆因我已經飲到『斷片』。見報之後有朋友打嚟『報料』,當時我喺澳門工作,我震驚到有心寒嘅感覺,剩係識用朋友講『乜我有跌過落垃圾桶咩?我仲有同記者朋友搭過嗲咩?』我覺得好瘀之外,仲好內疚,因為我身為公眾人物,但就做咗壞榜樣,自此我就戒酒了! 』而Edmond也曾因為開演唱會要護聲及為曾為重病現已康復的愛妻戒酒,只是酒性難改,曾自爆戒酒三日即破戒。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!