網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月17日 星期三

志偉嘆現今世界真相難清:造成嘅傷害係一世 __,志偉,曾志偉,

有指明星足球隊借慈善為由尋歡為實,志偉表示已經喺2006年控告咗對方誹謗。曾志偉近日無辜捲入性侵風波,今午他於尖沙咀一間酒店舉行記者會以正視聽。他續說 ...


有指明星足球隊借慈善為由尋歡為實,志偉表示已經喺2006年控告咗對方誹謗。


曾志偉近日無辜捲入性侵風波,今午他於尖沙咀一間酒店舉行記者會以正視聽。他續說:「針對明星足球隊借慈善為由尋歡為實,其實已經係2006年控告咗對方誹謗,估唔到咁多年後仲有有心人拿出來抹黑,令我覺得難過,希望透過法律途徑還我公道,任何經網絡法方法中傷他人,都可以停止。」

志偉又指大部份網友在不知情情況下,被少數不法份子操控大眾的情緒,這些不法份子卻不用付出任何代價!他續道:「對於呢啲事,以往我都不聞不問,覺得清者自清,但現今網絡世界似乎已經唔可能咁樣嘞,今次呢件事,令我深深明白,如果你對造謠者忍讓,唔能夠令佢哋付出化價,真相只會愈嚟愈難見清,呢啲指控對相關人仕造成嘅傷害係一世嘅,所以我已作出法律行動。由於已進入司法程序,日後我都不會回應,多謝大家、辛苦大家嘞!」講完聲明後,他便鞠躬返回後台。

接着其代表律師則開口要求大家不可再瘋傳相關失實指控及報道,否則要付出法律代價。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!