掃呢頁CODE去手機

2018年1月27日 星期六

鍾情謝東閔!譚凱琪捱棍打焗嫁李國麟 __,謝東閔,譚凱琪,

劇情將會揭起高潮!由蘇玉華、龔嘉欣、沈卓盈及譚凱琪組成的「姐妹團」,於無綫熱播劇《平安谷之詭谷傳說》內團結一心,奮力反抗封建制度下的男尊女卑,而劇集啟 ...


劇情將會揭起高潮!


由蘇玉華、龔嘉欣、沈卓盈及譚凱琪組成的「姐妹團」,於無綫熱播劇《平安谷之詭谷傳說》內團結一心,奮力反抗封建制度下的男尊女卑,而劇集啟播以來口碑不錯,下周將再揭高潮!

據悉,出身於書香世代的譚凱琪對革命戰士謝東閔情有獨鍾,但最終卻被迫下嫁宦官李國麟,一眾姐妹再聯手「出擊」救譚凱琪,結果引發種種事件。譚凱琪接受東網訪問說:「呢套劇愈嚟愈多人討論,我哋都好開心。(個個女演員遭遇都好慘。)拍嘅時候我都有做資料搜集,發現事實係咁。拍打女人嘅戲亦真係出動真棍,我哋要配合畀反應,有時失準我都有擦傷手腳。(幾位妹姐妹最終革命成功?)係呀,我哋仲改變咗成村男人嘅思想心態,我哋幾個Happy Ending嘅。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!