網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月16日 星期二

龔嘉欣做人肉桃花 爆陳凱琳將會派利是 __,凱琳,鍾嘉欣,嘉欣,龔嘉欣,陳凱琳,

希望嘉欣自己都有好姻緣啦!藝人龔嘉欣(Katy)到尖沙咀出席無綫新劇《平安谷之詭谷傳說》首播飯局,她解釋演員陣容唔齊腳的原因,她說:「今日餐飯都約得好 ...


希望嘉欣自己都有好姻緣藝人龔嘉欣(Katy)到尖沙咀出席無綫新劇《平安谷之詭谷傳說》首播飯局,她解釋演員陣容唔齊腳的原因,她說:「今日餐飯都約得好 ...


希望嘉欣自己都有好姻緣


藝人龔嘉欣(Katy)到尖沙咀出席無綫新劇《平安谷之詭谷傳說》首播飯局,她解釋演員陣容唔齊腳的原因,她說:「今日餐飯都約得好急,有部分演員有工作或者有事嚟唔到,我就代表『少婦聯盟』陳凱琳、譚凱琪同沈卓盈佢哋。(今餐邊個畀錢?)我同蘇玉華,希望劇集可以有好嘅反應」

龔嘉欣談到「少婦聯盟」只有她未有拖拍,她說:「唔知點解我成日都係旺身邊朋友嘅桃花,連上年陪我一齊托桃花嘅助手,都已經結埋婚,我都做咗好多次姊妹,花球都接過三次,我希望今年都有靚桃花!(你想爆『少婦聯盟』入,面有人就快拉埋天窗?)唔係,不過佢哋點都會快過我,我等緊佢哋派利是!(係咪爆陳凱琳結婚?)佢派開工利是都得啫!」

龔嘉欣又表示着長靴為遮腳上瘀傷,她說:「我呢輪拍緊《包青天再起風雲》,同黃子恆做對手戲,要拍我被佢打,我唔小心撞瘀咗左腳近膝頭哥位置,着長靴希望遮住!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!