掃呢頁CODE去手機

2018年1月14日 星期日

心美叫馬國明上門拜年 心穎冇問父母意見 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心美(左)開到聲叫馬國明上門拜年,不過心穎就話冇問過父母接唔接受男友!娛圈姊妹黃心美與黃心穎分別代表ViuTV及無綫參加慈善步行活動,心穎表示姊妹二 ...


黃心美(左)開到聲叫馬國明上門拜年,不過心穎就話冇問過父母接唔接受男友!


娛圈姊妹黃心美與黃心穎分別代表ViuTV及無綫參加慈善步行活動,心穎表示姊妹二人幾年前亦齊現身相同活動,更曾有藝人對心穎說:「嗰個人好似你呀,我話係呀,因為佢係我家姐!」心美則大爆心穎過往幾年「踢極都唔醒」,故今年對方能出席活動感到很驚訝!心穎竟表示自己開完工就到場沒有睡覺。談到ViuTV亦有不少藝員到場,心美表示公司的藝人愈來愈多,有些連自己也認不出來。

去馬國明屋企拜年

講到農曆新年,心美希望與男友去旅行,可以避開派利是,至於心穎可有相約男友馬國明一起外遊?她說:「要開劇呀,有三日假都要休息吓!」至於可會在新年期間到馬國明家中拜年?她謂可能會,心美則叫馬國明來他們家中拜年,順便派利是。

冇問父母接唔接受

之前曾經以「唔用年過半百已好好」暗嘲馬國明老的黃心美(相關新聞:https://goo.gl/c1FmNF ),被問到是否已經接受對方時,她即說:「我都冇話過唔接受!」心穎則直認沒有問過父母是否接受,不過父母對馬國明印象應該不錯,見過面且食過飯。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!