掃呢頁CODE去手機

2018年1月19日 星期五

姚子羚撐林淑敏拎女配 __,姚子羚,

姚子羚憑《同盟》角逐最佳女配角,對手有林淑敏、龔嘉欣、朱千雪、高海寧等,昨日子羚在商台接受訪問,問到她之前在馬來西亞獲獎,會否有信心在香港再下一城?她 ...


姚子羚憑《同盟》角逐最佳女配角,對手有林淑敏、龔嘉欣、朱千雪、高海寧等,昨日子羚在商台接受訪問,問到她之前在馬來西亞獲獎,會否有信心在香港再下一城?她說:「其實自己今年好幸運,喺馬來西亞已經攞咗一次,休息咗半年仲可以遇到好角色,今年對手好強,其實邊個攞都冇所謂。」子羚透露藝員之間有互相投票,她會投林淑敏。



■陳敏之在頒獎禮前夕到沖繩旅行放輕鬆。互聯網圖片

對狗仔愛護有加的姚子羚在節目中分享自己跟狗狗的相處點滴,她本來已經領養了一隻唐狗通仔,現正考慮做遺棄動物的寄養家庭:「如果我屋企隻狗狗百年歸老,而且工作量冇咁多嘅時候,有諗過做動物寄養家庭,照顧好佢哋後,幫佢哋搵新主人。」

憑網友熱捧處境劇《愛.回家之開心速遞》獲提名的林淑敏,她昨回應傳媒:「平常心。」在《溏心風暴3》搏到盡的陳敏之呼聲亦甚高,前日39歲生日的她到沖繩慶生,實行賽前鬆一鬆。

採訪、攝影:曹家誠




鍾意就快D Share啦!