掃呢頁CODE去手機

2018年1月17日 星期三

夠搏殺!袁偉豪蔡思貝齊齊「打」上大銀幕 __,蔡思貝,袁偉豪,

袁偉豪同蔡思貝出晒名搏殺!無綫藝人袁偉豪(Ben)與蔡思貝向來受力捧及出名搏殺,二人去年都一劇接一劇,3月亦會合作拍攝無綫的動作新劇,他倆同被王晶看中 ...


袁偉豪同蔡思貝出晒名搏殺!


無綫藝人袁偉豪(Ben)與蔡思貝向來受力捧及出名搏殺,二人去年都一劇接一劇,3月亦會合作拍攝無綫的動作新劇,他倆同被王晶看中參演電影《七海蹤橫》,Ben與思貝昨日接受訪問時坦言非常期待,Ben直言喜歡拍動作片,問到想與哪位巨星合作?他說:「呢啲唔到我揀,不過都期待同影圈一線大哥學吓嘢。(有乜嘢角色想演?)想演一啲草根、弱勢社群嘅角色,同埋有關軍事嘅電影。」

之前Ben在劇集《使徒行者2》中表現出色令他在內地人氣急升,今次拍戲有助內地發展,他說:「都傾過啲大陸劇,不過唔想因為錢而急住拍,要配合公司策略一步一步嚟。」至於有武術根底的思貝對自己的敏捷度有信心,但要在鏡頭前打得靚就要苦練一番:「打得靚同好睇係另一門學問,都要練習多啲。」最近她為練習馬拉松而清減不少,笑言想肥番少少:「始終拍打戲都要有力先好睇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!