網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月13日 星期六

【幸福嘅噪音】放假全家出動去餵鹿 黎姿:女兒們的喧鬧是一種享受 __,黎姿,

自從同富商馬廷強結咗婚之後,黎姿全面退出娛樂圈,專心相夫教女,兼且代因車禍受傷嘅細佬黎嬰打理醫學美容公司,不過佢都好勤力咁更新社交平台,分享吓o依家幸 ...




自從同富商馬廷強結咗婚之後,黎姿全面退出娛樂圈,專心相夫教女,兼且代因車禍受傷嘅細佬黎嬰打理醫學美容公司,不過佢都好勤力咁更新社交平台,分享吓o依家幸福嘅家庭生活!

今日Gigi又更新ig,今次先係一口氣貼咗幾張去咗餵鹿嘅相,之後再留言話:「早前放假全家出去玩,全程『不得安寧』,因為女兒們放假太興奮,一路上不停唱歌,看見什麼都要問,小孩子眼裡的世界是那麼新奇!現在女兒們的喧鬧竟然也是我的一種享受,身為媽媽的人就是這樣偏心吧!」

Gigi仲話:「在公園裡見到一頭小鹿乖乖趴在地上不動,原來是懷了孕的母鹿為了給肚子裡的小生命取暖。母愛不分物種,是天性,也是永恆。」正如Gigi咁講,其中一張相睇到三個女喺後面紥紥跳,但係個表情又真係好滿足喎!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(ig圖片) Gigi話鹿媽媽趴低為肚裡面嘅小生命取暖。(ig圖片) Gigi到o依家仲係keep得好好。(ig圖片)
(ig圖片) 好幸福呀!(ig圖片) (ig圖片)
每逢有假期,Gigi都會同囡囡出去旅行。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!