網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月29日 星期一

有機同亞視合作 車保羅最想唔使捱夜 __,亞視,車保羅,

車保羅話有機同亞視合作。藝人車保羅身穿軍服出席亞洲電視數碼媒體啟播禮,他表示重返亞視感觸良多:「亞視由廣播道搬去清水灣,到依家好似一間豪華酒店,雖然係 ...


車保羅話有機同亞視合作。


藝人車保羅身穿軍服出席亞洲電視數碼媒體啟播禮,他表示重返亞視感觸良多:「亞視由廣播道搬去清水灣,到依家好似一間豪華酒店,雖然係遠啲。之前話往返無綫要四個鐘,之後畀人炒咗,所以依家唔呻啦,會接受合約精神。(會唔會嫌遠?)唔會,朋友又多咗,可以坐順風車。」他指亞視現在變了不少,愈來愈靚。

問到會不會與亞視合作,車保羅說:「有少少眉目。(想拍劇定做綜藝?)希望拍綜藝啦,搞吓Gag,時間上比較正常啲,唔使捱夜。始終依家做咗人爺爺,要湊孫。不過要拍劇有外景都冇問題,最緊要好玩就得。」他又謂會孫仔人見人愛,會帶孫仔亮相,現在工作都是為了孫仔。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!