掃呢頁CODE去手機

2018年1月3日 星期三

床戰龔嘉欣玩磨腳 李佳芯:大家都好滑! __,嘉欣,李佳芯,龔嘉欣,鍾嘉欣,

玩咩?藝人李佳芯(Ali)、龔嘉欣、陳豪、麥明詩、江美儀及吳業坤等到鰂魚涌宣傳劇集《誇世代》,眾人以運動Look挑戰跳彈床。嘉欣透露今晚一集會與Ali ...


玩咩?


藝人李佳芯(Ali)、龔嘉欣、陳豪、麥明詩、江美儀及吳業坤等到鰂魚涌宣傳劇集《誇世代》,眾人以運動Look挑戰跳彈床。嘉欣透露今晚一集會與Ali兩姊妹在床上互除互摸,Ali聞言笑說:「多啲互動咪好玩啲囉!」

影咗好多床照

講到與Ali的床戲,嘉欣表示入行從未拍過床戲,將一次獻給了Ali,講到螢幕初吻,她表示奪取了胡鴻鈞的第一次。Ali則自言床戲經驗豐富,但對手是女仔則是首次:「同女仔拍放好多,唔會尷尬,佢有嘅嘢我都有啦,同男士拍會有顧慮,主要係男士會尷尬。」嘉欣亦笑言:「嗰幕我哋會兩腳交纏,都有啲毛管戙,但大家對腳都好滑,Ali就拍到淨係識傻笑。」兩女又表示拍了不少床照,因為以搞笑為主,稍後會上載網上與大家分享。

嘉欣自認男仔頭

另外,嘉欣更有一場色誘森美的戲份,直言角色開始成魔:「衰到連自己都討厭自己!跟住會搞森美,會着Bra top短褲色誘,原本着普通衫,但想再姣啲,所以着Bra top,當時喺中環地鐵站街頭拍攝,有好多路人望,所以都尷尬。(要晒腳先色誘到森美!)森美仲會幫我捽腳仔!佢唔尷尬,反而我尷尬,可能我本身男仔頭,但今次要嗲人同姣人。」講到森美被指「戀腳」,可有發現對方偷影?嘉欣笑言:「唔知,唔通Check佢電話?叫佢自己今晚cap圖啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!