網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月29日 星期一

今日復播「如果我係亞視CEO」群星諗計壯聲勢 __,亞視,

■向海嵐認為亞視應開拍劇集吸引觀眾,亞視CEO吳雨表示會好好考慮。熄機一年多的亞視,將於今晚6時起借手機App和OTT網上平台正式復播。為亞視主持新節 ...




熄機一年多的亞視,將於今晚6時起借手機App和OTT網上平台正式復播。為亞視主持新節目《今晚見》的曾華倩、向海嵐、朱慧珊、劉錫賢、樂瞳和朱慧敏,日前接受專訪,被問「如果我係亞視CEO」會如何做好亞視,各人一齊諗計,希望為亞視壯大聲勢。向海嵐和劉錫賢認為亞視要開劇集吸引觀眾,朱慧珊就認為要栽培自家藝人。

至今已有60年歷史的亞視,停播一年多後今日重生,於今晚6時開始以手機App和OTT網上平台形式正式復播。亞視為求一新觀眾耳目起用全新班底,包括請來無綫前高層吳雨擔任行政總裁(CEO)重整亞視,邀得無綫前總經理陳志雲倒戈主持全新《百萬富翁》,並請來才子陶傑及無綫前藝人主持《陶傑笑看風雲》、《今晚見》、《A1娛頭》和《激活音樂》等多個新節目。



■王喜和向海嵐將主持《今晚見》分享旅遊心得。 ■熄機一年多的亞視,將於今晚6時啟播,並於晚上7時舉行大型啟播典禮。資料圖片

拍劇吸引觀眾

為亞視主持直播清談節目《今晚見》的無綫前藝人曾華倩、向海嵐、樂瞳、朱慧敏和亞視舊將劉錫賢和朱慧珊,日前在大埔總台接受本報專訪,由他們變成亞視CEO的話,如何令亞視搞得更有聲有色?劉錫賢說:「一定要開多啲劇,各類型都開。」向海嵐亦認為亞視要開劇:「要開多啲唔同類型劇集,始終電視台有唔同劇集先可以吸引一班觀眾。」

朱慧珊就覺得大老闆應給予更多金錢上支持:「重金禮聘多啲藝人、歌星。電視台一定要有自己啲星,栽培新人係一個投資,可以揼錢搵人返嚟,亦可以學韓國、日本培訓造星。」

身為媽咪的曾華倩希望可以開親子節目,她表示:「最重要係所有嘢都係正面訊息,亞視好需要正能量,需要你哋嘅支持。」樂瞳和朱慧敏認為要多做真人騷,樂瞳說:「我好想做一個點樣教人儲錢上車嘅真人騷,分享每日點樣用好少錢都生存到,我諗可以幫到好多人儲錢同買樓。」朱慧敏則說:「我想睇吓亞視內部開會真人騷,組織一個新電視台唔簡單,好想睇吓啲高層之間對話。」此外,王喜對亞視廠房讚不絕口說:「呢度空氣好,停車近啲。」



■劉錫賢表示若自己是亞視CEO定會多拍劇集。 ■朱慧珊希望老闆給予金錢上支持,並應效法韓國培訓藝人。 ■由無綫過檔亞視的(左起)樂瞳、曾華倩和朱慧敏,希望觀眾支持亞視。

歡迎網友批評

記者昨日致電亞視「真.CEO」吳雨,對於多位藝人所提意見,吳雨表示會好好考慮:「我好多謝華倩,佢真係好似CEO咁提出咗好多寶貴意見畀我,又主動幫我哋約嘉賓。」記者指網民對亞視復活有不少意見,對此吳雨說:「有人留意亞視係好事,我哋好歡迎網民嘅批評,但當然係善意嘅批評。我哋𠵱家係重新開始,會有好多改善嘅地方,希望觀眾同網民多多支持同包涵。」

亞視今日復播,觀眾可透過亞視App收看直播台和免費內容節目,如想觀看收費內容,則需付基本月費38元。而「升級服務月費68元」會員可獲亞視機頂盒,又或於今日開始在指定零售商以680元購買機頂盒,並連12個月的升級服務月費。

採訪:比華利、馬建華、魯吉

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!