掃呢頁CODE去手機

2018年1月2日 星期二

突襲叱咤!Eason後台嗌緊張:腎上腺素郁 __,Eason,陳奕迅,

歌王都會有緊張嘅時候!昨晚繼謝霆鋒突襲叱咤後,歌神陳奕迅(Eason)亦喺頒獎禮尾段驚喜現身,真係令唔少樂迷好開心!台上Eason亂入頒獎禮做表演嘉賓 ...


歌王都會有緊張嘅時候!


昨晚繼謝霆鋒突襲叱咤後,歌神陳奕迅(Eason)亦喺頒獎禮尾段驚喜現身,真係令唔少樂迷好開心!台上Eason亂入頒獎禮做表演嘉賓,佢喺林海峰(Jan)嘅獨白下,大唱多首個人經典金曲,包括《我的快樂時代》、《天下無雙》、《陀飛輪》,再到《K歌之王》,令人聽出耳油!

Eason台前表示淡定,但其實佢都會感到緊張。「陳奕迅所長微博」深夜上載咗一段訪問Eason嘅後台片,片中Eason被問表演完有咩感受,佢就話:「都係有啲緊張嘅,上去呢個叱咤(舞台)…幾好吖,有啲嘢Generate,有啲腎上腺素郁動…都算完整完成個演出咁囉!阿炳(琴師何炳)好嘢,阿Jan又係好辛苦,阿Jan好好嘢,佢嗰啲(稿)好難背,因為要夾Timing講嘢,都幾有壓力。我就最易囉,因為我企喺度唱歌咋嘛!」

Eason又大讚Supper Moment表現好:「佢哋好有Energy,真係覺得佢哋幾好!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!