網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月1日 星期一

叱咤:歌神歸位!Eason霸氣唱:K歌之王係我 __,Eason,陳奕迅,

歌神Eason歸位!歌神陳奕迅(Eason)終於歸位!今晚叱咤繼謝霆鋒送上驚喜後,Eason亦亂入頒獎禮做表演嘉賓,在林海峰的獨白下襯托Eason的歌 ...


歌神Eason歸位!


歌神陳奕迅(Eason)終於歸位!今晚叱咤繼謝霆鋒送上驚喜後,Eason亦亂入頒獎禮做表演嘉賓,在林海峰的獨白下襯托Eason的歌聲,從《我的快樂時代》、《天下無雙》、《陀飛輪》,再到《K歌之王》,Eason唱盡樂壇的幾許風雨。

雖然林海峰笑Eason那年青春芳華正茂,一臉清澀稚氣,其實是戇居,但Eason唱《K歌之王》時夠膽唱「K歌之王係我」,如此霸氣,香港樂壇只有他一個--陳奕迅!

林海峰又大讚Supper Moment及陳柏宇等歌手做出精彩時刻,笑言:「就算過咗30,Do姐(鄭裕玲)都可以再Shopping!」林海峰又說出各歌手獲獎時的金句,例如楊千嬅的「心口有個勇字」及張學友的「好歌有好報」等。最後Eason多謝電台以及台上的音樂人何丙就落台。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!