掃呢頁CODE去手機

2018年1月18日 星期四

【恭喜舊愛做老竇】有冇後悔同Edison拍過拖 洪文安咁樣答... __,Edison,陳冠希,

陳冠希的前女友洪文安(Ann),今日到銅鑼灣出席活動,Ann話o依家會係香港同台灣兩邊工作,工作範疇主要係做模特兒同喺網上賣衫。Ann話自己學生時代都 ...




陳冠希的前女友洪文安(Ann),今日到銅鑼灣出席活動,Ann話o依家會係香港同台灣兩邊工作,工作範疇主要係做模特兒同喺網上賣衫。Ann話自己學生時代都有做模特兒,去年先真正做模特兒,問到佢想唔想入行做藝人?佢話:「都有考慮,我都想拍戲,有機會咩角色都想試吓!」

講到有冇同舊愛Edison聯絡?Ann話:「冇知道他有了小朋友,恭喜他們!(拍拖時有冇提過結婚同生小朋友?)當時我都仲讀緊書,冇諗,(o依家有冇拍拖?)現時認真工作,同Edison後沒有拍拖。」記者問Ann有冇後悔同Edison拍過拖?Ann就話唔會,呢個係自己作出嘅決定,況且Edison都係一個好人。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:陳俊強 陳冠希的前女友洪文安(Ann),今日到銅鑼灣出席活動

Ann話o依家會係香港同台灣兩邊工作 講到有冇同舊愛Edison聯絡?Ann話:「冇知道他有了小朋友,恭喜他們!」 記者問Ann有冇後悔同Edison拍過拖?Ann就話唔會,呢個係自己作出嘅決定。

鍾意就快D Share啦!