網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月30日 星期二

EYT杜平有傾合作 __,

無綫當年王牌綜藝節目《歡樂今宵》(EYT)一班演員杜平、吳麗珠、丁羽和寇鴻萍等,聯同《歡樂今宵》之父蔡和平現身撐亞視。已移民澳洲多年的杜平,被問到是否 ...


無綫當年王牌綜藝節目《歡樂今宵》(EYT)一班演員杜平、吳麗珠、丁羽和寇鴻萍等,聯同《歡樂今宵》之父蔡和平現身撐亞視。已移民澳洲多年的杜平,被問到是否返港支持吳雨?他說:「一半一半」珠姐就很開心可以跟大家聚會:「台前幕後全部都係《EYT》嘅人,證明《EYT》仲係長青,都仲做得。」

問到兩人會否跟亞視有合作?杜平表示:「有傾過㗎!節目呀,甚至拍劇兩邊都有傾過。我呢個年紀,最緊要時間配合,同自己有冇興趣,大哥(吳雨)嘅精神令我好佩服,9個月前已經開始同大哥經常接觸,知道佢一直以嚟嘅工作。」珠姐透露之前參加《百萬富翁》慈善版,但其他合作就要睇時間配合。




鍾意就快D Share啦!