掃呢頁CODE去手機

2018年1月31日 星期三

玩轉嘉年華 岑日珈High過頭差啲入院! __,岑日珈,

Angie(左圖左、右圖左)同邱晴現身中環嘉年華會。藝人岑日珈(Angie)日前和落選港姐邱晴現身中環嘉年華會,雖然兩女身邊未見有男伴,但都玩得相當盡 ...


Angie(左圖左、右圖左)同邱晴現身中環嘉年華會。


藝人岑日珈(Angie)日前和落選港姐邱晴現身中環嘉年華會,雖然兩女身邊未見有男伴,但都玩得相當盡興,對任何機動遊戲及攤位遊戲都感興趣。兩人玩過高達50米並在半空360度旋轉的機動遊戲後,一向體弱的Angie即刻面青口唇白,似乎身體不適,於是邱晴陪伴Angie坐在一旁休息,然後由工作人員帶Angie到醫療室。

Angie接受東網訪問時表示:「我坐上最高嗰支嘢後覺得心跳加速、呼吸困難,玩完之後我就坐埋一邊休息咗10分鐘,啲工作人員見我唔妥就叫咗我入醫療室休息吓,仲問我使唔使叫白車(救護車),好在休息過後又冇事。」問她可有隱藏性的心臟問題,她說:「應該唔係,我覺得可能我真係老喇!唔可以玩咁刺激嘅遊戲。」又說現時回憶起坐「Carpiolo」時被狂揈的情景,心口都會卜卜跳。

問為何不叫男仔相伴?Angie話:「依家啲香港男仔好細膽,我問過幾個男仔,佢哋都話驚玩機動遊戲,所以我咪叫邱晴陪我去,都係女仔大膽啲。」年僅23歲的她續說邱晴只得18歲,她笑言:「要搵啲年紀細嘅人陪玩,先可以再感受番青春嘅感覺。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!