掃呢頁CODE去手機

2018年1月4日 星期四

城城重現《唱這歌》托大腳 Hold到成秒呀 __,城城,郭富城,

果然係舞台王者~《第40屆十大中文金曲-我和你音樂會》高潮嚟喇!舞台王者郭富城驚喜現身!城城上西裝又唱又跳,連唱三首超超超經典快歌《對你愛不完》、《狂 ...


果然係舞台王者~


《第40屆十大中文金曲-我和你音樂會》高潮嚟喇!舞台王者郭富城驚喜現身!城城上西裝又唱又跳,連唱三首超超超經典快歌《對你愛不完》、《狂野之城》同埋《唱這歌》,難怪一出場,台下觀眾立即為佢歡呼尖叫,同台上嘅城城一齊Un!

52歲嘅城城確係勁!跳足五分鐘氣都唔喘,除咗《對你愛不完》招牌Handshake外,唱《唱這歌》時攞黑超出來,連招牌托大腳都做埋,Hold成秒都冇失平衡,認真犀行利!

唱完後城城滿頭大汗,講到與《十大中文金曲》淵源,佢表示最深刻係喺呢度奪得樂壇新人第一個獎項:「係最有前途新人金獎,1992年!再次多謝電台,好多動力,好大鼓勵,希望電台頒多啲獎畀新人,同埋畀付出、貢獻咗好多畀樂壇嘅歌手,希望電台唔止40年,係有400年同4000年!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!