網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月11日 星期四

Joey當米飯班主透明 [壹週刊 - 1453] __,Joey,容袓兒,M1,

出閘時,Joey同工作人員傾唔停,仲笑到四萬咁口。同你吟一吟Joey當米飯班主透明每年除夕倒數就係歌手搵真銀嘅黃金機會,今年天后Joey就獲東方衞視邀 ...






出閘時, Joey同工作人員傾唔停,仲笑到四萬咁口。

同你吟一吟

Joey當米飯班主透明

每年除夕倒數就係歌手搵真銀嘅黃金機會,今年天后 Joey就獲東方衞視邀請,飛上海做倒數騷。完騷翌日, Joey急不及待返港,兩日行程,一共六個喼,好大陣仗。

出閘嗰陣, Joey心情靚靚,同身邊工作人員有講有笑。不過,山長水又遠入到機場接機嘅粉絲就灰晒喇! Joey掛住傾偈,眼尾都無望班粉絲,仲愈行愈快。喂!話晒都係米飯班主吖!

八珍即刻諗番起幾年前有段網上流傳短片,有個 fans問:「 Joey可唔可以影張合照?」跟住 Joey媽直接咁答:「唔可以!」然後頭也不回就上車閂門。





對住粉絲, Joey望都唔望,掂行掂過。





去年癌病復發的 Joey媽亦有同行,陪阿女倒數。





除夕夜, Joey返上海唱倒數騷搵真銀。

撰文:八珍

攝影:李玄


鍾意就快D Share啦!