網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月22日 星期一

梁朝偉鏟青Look谷新戲 女粉瘋狂集郵! __,梁朝偉,朝偉,

梁朝偉現身鬧市!影帝梁朝偉(偉仔)出席電影《捉妖記2》在鬧市舉行的宣傳活動,除了吸引大批市民圍觀之外,藝人莊思敏、郭思琳及趙哲妤等後輩粉絲亦專程到來。 ...


梁朝偉現身鬧市!


影帝梁朝偉(偉仔)出席電影《捉妖記2》在鬧市舉行的宣傳活動,除了吸引大批市民圍觀之外,藝人莊思敏、郭思琳及趙哲妤等後輩粉絲亦專程到來。由偉仔上台一刻,眾人已不停於台下拍照,又跟台上的偉仔隔空影合照,認真誇張!

鏟青Keep住靚仔樣

已有多年沒有於鬧市宣傳的偉仔,對於能夠與市民互動感高興,問到日後可會多些於香港露面?他謂:「希望平時冇嘢做好少出嚟」而剪了一頭鏟青新髮型的他,笑指全因方便打理及運動,更謂:「我鍾意滑水、滑雪,好怕中間停低食嘢要除帽,搞一個個頭髮扁晒,咁撞到啲人叫影相,影好定唔影好呢?好似瞓完覺咁款。」

約定劉嘉玲新年後滑雪

偉仔表示剛從北海道滑雪返港,由於太太劉嘉玲忙於工作,因此未有同行,預料農曆年後才一起再出發滑雪,更指將在港度過今年農曆新年,他謂:「好耐冇喺香港過年,年年去咗滑雪,咁媽咪又去唔到雪地,驚佢跣親,所以咪過完年先再去,我今次都只係滑咗少少咋!(情人節都喺香港?)應該都會,但就冇特別準備禮物。」

喪睇70套戲

談到嘉玲近日監製新作,偉仔表示還未有時間捧場,皆因與嘉玲將參與奧斯卡頒獎禮投票,他謂:「奧斯卡寄咗6、70套戲畀我睇,有啲戲我又想喺大戲院睇,我一日最多睇到3套咋。(嘉玲睇晒啲戲未?)佢肯定未,咁忙。」

撐嘉玲監製新戲

對於今年賀歲檔電影將與嘉玲打對台,偉仔指印象中似是第一次:「我都好耐冇拍賀歲片,不過我都會去睇佢監製嗰套戲嘅。(嘉玲話男主角好似你!)似我冇用不過我未見過,只知佢係新人,我主要係睇佢拍成點。(嘉玲有另一套戲喺情人節首映。)如果佢邀請我就去」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!