掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

【一不小心又有咗囉】張新悅作歌宣佈懷第四胎 全家總動員拍MV __,張新悅,

三女之母張新悅上年去咗一間慈善機構工作,要返朝9晚5,嗰時佢仲話夜晚會少咗時間陪佢哋,不過今日佢就喺facebook宣佈,屋企會再多一個小朋友喇。今日 ...




三女之母張新悅上年去咗一間慈善機構工作,要返朝9晚5,嗰時佢仲話夜晚會少咗時間陪佢哋,不過今日佢就喺facebook宣佈,屋企會再多一個小朋友喇。

今日張新悅喺facebook貼咗一條片,係佢自己自編自導自演嘅「電台」訪問,佢一開始就話:「近日好多人發現我拒絕佢哋嘅活動,特別係夜晚嘅派對,更有人覺得我好唔畀面佢哋,同佢哋飲番杯酒,所以想借呢個自編自導自演嘅『電台』訪問,我想講聲抱歉,令大家有所誤會。」

之後條片就係一首張新悅自家製作嘅歌,首歌叫做《一不小心2018大肚婆》,就係講佢自己有咗第四胎,首歌仲有埋MV,全家總動員出動拍攝加出演,老公同3個囡囡都落力演出。而首歌除咗話自己有第四胎之外,仲有呻自己做媽媽嘅辛酸,但都有啲有趣位,其中一句係咁:「一不小心又有咗囉,感覺很惆悵,明明話3個夠,點知俾老公呃咗。」其中仲有歌詞講到未知係仔定女,仲話仔女都冇所謂。條片貼咗出嚟之後,好多網民都恭喜佢。

《蘋果》問過張新悅有關第四胎嘅事,佢就回覆話:「完全冇諗過生第四個,睇完條片都知係唔小心,做三個嘅媽咪已經好辛苦,估唔到個天畀多次挑戰我,希望小朋友健康,其實本來想好低調處理呢件事,但街上嘅人開始發現我個肚凸出嚟,佢哋覺得我好似好肥咁,我接受唔到人話我肥,咁唯有話畀大家聽啦,因為生到第四個,又好耐冇填過詞喇,咁一家一齊玩下都好開心,輕輕鬆鬆咁接受呢個事實,個人會樂觀啲啦。」

張新悅又呢首歌係送畀所有大肚婆同埋各位媽媽,佢話:「我都第四個,我都有經驗同感受,相信大家都會好認同。」講到老公,佢就話老公已經諗緊名:「佢好興奮,好似個小朋友咁,興奮過我一百倍,而我就好惆悵同好嬲佢。」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(facebook截圖)

話俾老公呃咗喎


仲有少少呻出街要兩部的士

3個囡囡都好有愛

鍾意就快D Share啦!