網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年1月5日 星期五

獻螢幕初吻!余德丞同陳嘉寶咀嘴喪NG __,陳嘉寶,余德丞,

余德丞螢幕初吻畀咗陳嘉寶。無綫台慶劇《誇世代》多條感情線都引人注目,較為青春的有「小鮮肉」余德丞(Dickson)、陳嘉寶(Anjaylia)及麥明詩 ...


余德丞螢幕初吻畀咗陳嘉寶。


無綫台慶劇《誇世代》多條感情線都引人注目,較為青春的有「小鮮肉」余德丞(Dickson)、陳嘉寶(Anjaylia)及麥明詩的三角戀,之前講到明詩曾與Dickson共患難,但Dickson卻與心目中的女神Anjaylia撻着,其實性格變得愈來愈現實的Anjaylia只是喜歡Dickson的富家子身份。Dickson決定與明詩分手,即被網友洗版鬧賤男,Dickson說:「好多網友留意我哋條線,好多人話我之前好似暖男,原來係賤男,又鬧埋Anjaylia衰,但就讚明詩演繹傷心演得好好,多謝觀眾咁留意我哋。」

今集講到Dickson帶Anjaylia返屋企見家長,Dickson「婆婆」馬海倫因看不起Anjaylia,咄咄逼人,Anjaylia為證明自己真的喜歡Dickson,竟主動咀嘴,令全枱人包括馬海倫、江美儀、歐陽震華、張繼聰同許紹雄呆晒!

Dickson獻出螢幕初吻,他笑言其實NG了很多次:「NG咗四、五次,因為現場有好多人,面對住阿婆、幾位阿姨,仲有歐陽震華、張繼聰同許紹雄,佢哋三個見到我哋錫嘅反應真係好搞笑,令我都忍唔到笑,一路錫一路笑,最後要我『阿媽』江美儀出手,叫大家行開留番我哋錫,呢件事好難忘!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!