掃呢頁CODE去手機

2018年1月14日 星期日

【而我不知道?】同阿Sa分手後狂傳緋聞 細閱William三位緋聞女友 __,阿Sa,蔡卓妍,

想當年陳偉霆最紅嘅年代,就係「而我不知誰是陳偉霆」嘅年代,當然佢今時今日喺大陸紅透半邊天,以驚人嘅演技,特別係喊戲,牢牢抓住一班大陸觀眾嘅心。其實,陳 ...




想當年陳偉霆最紅嘅年代,就係「而我不知誰是陳偉霆」嘅年代,當然佢今時今日喺大陸紅透半邊天,以驚人嘅演技,特別係喊戲,牢牢抓住一班大陸觀眾嘅心。其實,陳偉霆都捕獲唔少女星嘅心。

由最開頭陳偉霆同楊穎(Angelababy)拍拖,分手之後再同蔡卓妍(Sa)一齊,過咗幾年又分手,阿Sa之後,陳偉霆都冇咩正式拍拖嘅消息,但就好多緋聞喇,因為佢轉戰大陸之後,同唔少女星合作,喺鏡頭前奉旨攬女,難免易傳出緋聞。

15年趙麗穎同陳偉霆喺主演新劇《蜀山戰紀之劍俠傳奇》時,被影到喺片場公然拖手對劇本,仲拍咗一場長達三小時嘅激吻。

迪麗熱巴13年參演億元大製作劇集《古劍奇譚》,同陳偉霆分別飾演大師兄陵越同小師妹芙蕖,被公認為一對螢幕情侶,但有網民質疑佢整容。

張慧雯同陳偉霆之前合作拍洗頭水廣告,被大陸傳媒形容係「小鮮肉」同「小鮮花」,喺鏡頭前攬攬抱抱,動作親暱。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



趙麗穎同陳偉霆被影到喺片場公然拖手對劇本 同迪麗熱巴被公認為一對螢幕情侶
同張慧雯被內地傳媒形容係「小鮮肉」同「小鮮花」

鍾意就快D Share啦!