掃呢頁CODE去手機

2018年1月17日 星期三

Selina前夫傳與狄以達前度吳亞馨密會 __,Selina,吳亞馨,任家萱,

S.H.E嘅Selina前夫張承中被影到與狄以達前度吳亞馨密會3粒鐘!(資料圖片)台灣女團S.H.E嘅Selina(任家萱)2016年宣布與老公張承中 ...


S.H.E嘅Selina前夫張承中被影到與狄以達前度吳亞馨密會3粒鐘!(資料圖片)


台灣女團S.H.E嘅Selina(任家萱)2016年宣布與老公張承中離婚,結束近5年婚姻。雖然兩人強調不涉及小三、不育等問題,但當時台灣F CUP嫩模卓苡瑄就被傳係第三者。回復單身嘅阿中,曾與女主播洪藜恩傳緋聞,女人緣極佳,近日就被影到相約一女子睇戲,密會3小時,而對方就係狄以達(前名:狄易達)前度、34歲嘅台灣女星吳亞馨!

據指張承中當晚被影到獨自現身戲院,之後就同坐埋一邊嘅長髮女子會合,原來就係吳亞馨,而同行仲有一個戴上口罩嘅女友人,反而阿中及吳亞馨就冇「喬裝」,不過女方似乎發現有啲唔對路,於是叫阿中同女友人先入場,自己就匿喺樓梯底唔肯蒲頭。直到阿中同女友人叫佢,吳亞馨先現身,未久又有一名男子同佢哋會合,由二人約會變四個人Gathering!

到散場時,警覺性都非常高嘅吳亞馨及張承中前後腳離開,原本打算坐女方車嘅阿中,左望右望後最後決定改搭的士閃人!

吳亞馨2015年曾與細5歲嘅狄以達拍拖,兩人愛得癡纏不時港台兩邊走!同年10月吳亞馨捲賣淫風波,男方即時發聲護花,不過呢段姊弟戀大概只維持咗一年就結束!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!