掃呢頁CODE去手機

2018年1月6日 星期六

SheShe都會大肚?何遠東收養貓咪有怪事 __,何遠東,

咁啱獸醫睇錯啫…………藝人何遠東與「貓」相當有緣,除了曾參演劇集《來自喵喵星的妳》之外,現實中還是一位相當稱職的「貓奴」。阿東飼養三隻可愛貓貓「何文田 ...


咁啱獸醫睇錯啫…………


藝人何遠東與「貓」相當有緣,除了曾參演劇集《來自喵喵星的妳》之外,現實中還是一位相當稱職的「貓奴」。阿東飼養三隻可愛貓貓「何文田」、「何葉飯」與「何二筒」。問到為何會選擇養貓,他直言故事發生在一個風雨飄搖的晚上,在街上見到何文田及何葉飯相當可憐,於是帶牠們回家:「帶佢哋去獸醫檢查話係女仔,所以唔怕亂搞男女關係!」點知奇怪的事就發生在阿東身上,他說:「有一晚食飯嗰陣,聽到佢哋喺枱底發出一啲好奇怪嘅聲,點知發現何文田有『雀仔』!隔咗一排何葉飯個肚就脹咗,帶佢去睇獸醫就話有咗,咁就生咗何二筒。」

作為貓奴,阿東表示貓貓的糧食比人還要好:「我覺得佢哋係感受到主人對佢哋嘅愛,我愛佢哋,佢哋都愛我!佢哋有時會好嗲咁走埋嚟,要我幫佢哋梳毛同按摩,所以每次去旅行都搵手信畀佢哋,希望佢哋開開心心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!