掃呢頁CODE去手機

2018年1月31日 星期三

【音音姐做奶奶】真人Show披嫁衣完夢 黃文慧遺憾為工作錯失機會 __,黃文慧,

無論係無綫劇《射鵰英雄傳》梅超風,抑或電影《嚦咕嚦咕新年財》中老人痴呆嘅劉德華阿媽,黃文慧嘅演技都叫人留下深刻印象。現年67歲嘅資深演員黃文慧(Bon ...




無論係無綫劇《射鵰英雄傳》梅超風,抑或電影《嚦咕嚦咕新年財》中老人痴呆嘅劉德華阿媽,黃文慧嘅演技都叫人留下深刻印象。現年67歲嘅資深演員黃文慧(Bonnie姐),入行52年,由粵語片《無字天書》拍到《春嬌救志明》,做過無綫、亞視、港台、HKTV及有線同奇妙電視,人妻、阿媽等幾乎乜嘢類型角色都演過,演藝生涯絕對係多姿多采,不過,感情生活方面,67年嚟佢重係「雲英未嫁」,令Bonnie姐覺得係佢人生中一大遺憾。

適逢Bonnie姐近日同邵音音幫奇妙電視拍攝真人Show節目《使乜驚 大兩Gen》, 節目就幫Bonnie姐一償着婚紗做新娘子心願,幫佢搞咗一個大型婚禮,仲安排埋小鮮肉黃溢濠同佢結婚行禮,黃溢濠係奇妙電視90後年輕主持,今次同Bonnie姐可謂大搞嫲孫戀;至於邵音音就負責證婚兼做新奶奶。

呢個婚禮日前喺九龍塘嘅「My Garden」舉行,為求製作認真,奇妙除咗安排Bonnie姐着全套婚紗外,仲搵嚟鄧月平、鄺芷凡及余慕蓮做伴娘,婚禮喺邵音音嘅見證下一對新人進場,進行宣誓及交換戒指,然後切蛋糕同合巹交杯,最後當然唔少得重頭嘅咀咀環節,兩人應台下兄弟姊妹嘅要求咀足五秒鐘,完成儀式後就到拋花球環節,結果喺姊妹們幫手吓成功由余慕蓮成功攞到花球,成個過程同真實婚禮一模一樣。

禮成之後Bonnie姐接受訪問時,就再三多謝台前幕後所有工作人員,佢話:「我一直都好感恩好開心,但有啲遺憾呢一生人仲未著過婚紗、未結過婚,所以今次我要嫁咗佢,唔好嘥咗青春年華。」首次著起婚紗Bonnie姐又有咩感覺?佢話:「早知著婚紗係咁Happy咁開心,我早幾十年前就嫁咗佢。」

一直保持單身嘅Bonnie姐解釋自己「不嫁」原因,佢話:「我哋呢一代人,年輕嘅時候為自己生活事業博殺勞勞碌碌幾十年,不經不覺而家都幾十歲,後生一輩未必會明我哋當年,我覺得機會嚟到就必須要把握,當然事業愛情家庭兼顧到就係最好,但我當年掛住工作失去好多機會,做女人應該做嘅例如結婚生仔組織家庭我都錯過咗。」回憶以前初入影圈嘅歲月,Bonnie姐話:「讀書唔成又發明星夢,入行後好想做出一啲成績,曾經係有好多人追,但當時成日左諗右諗,擔心嫁錯郎又唔想放棄演藝事業,無諗到人係會蒼老,好似朵花咁花開到最靚就會凋謝,終於到見到自己屋企人兄弟姊妹個個有家室,有時回望自己處境都落得清靜心安理得,既然上天有咁安排都無辦法。」

到今時今日,如果有理想對象出現,Bonnie姐又會唔會接受?佢話:「我從來都無抗拒,不過我自己對呢方面一啲都唔敏感,朋友話我有眼無珠,有啱嘅對象都睇唔清楚,加上年青時怕醜又要矜持,人生經驗又唔夠所以唔夠膽講嘢。」雖然其實生活中未能如願,但有機會喺節目中披嫁衣,Bonnie姐話已經好滿足:「雖然係拍節目,但我一樣好開心,唔怪得啲人話人生不論男女一定要經歷一次婚禮,除咗扮得靚靚之外,原來得到咁多人祝福係咁High嘅。」

至於新郎哥黃溢濠,就表示Bonnie姐同音音姐兩位前輩喺節目內相當玩得,佢話:「雖然我哋隔咗唔止兩個Generation,但係節目入面我哋出去講玩講食,又要佢哋用交友Apps識人,都玩得好投入。」對於要迎娶Bonnie姐,佢話:「好緊張,我哋呢段叫做嫲孫戀,仲犀利過姐弟戀。」

而一班伴娘同新奶奶音音姐亦恭賀一對新人,音音姐仲抵死向「新抱」Bonnie姐訓話:「要做人新抱記得服侍得奶奶舒舒服服,每日記住做兩件事就係每朝幫我倒痰罐,每晚同我洗腳按腳,娶到你我好放心,因為你包保你唔會紅杏出牆。」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

採訪、攝影:曹家誠、沈健程



67歲嘅資深演員黃文慧(Bonnie姐),入行52年,仍然「雲英未嫁」令Bonnie姐覺得係佢人生中一大遺憾。 適逢Bonnie姐近日同邵音音幫奇妙電視拍攝真人Show節目《使乜驚 大兩Gen》, 節目就幫Bonnie姐一償着婚紗做新娘子心願。


安排埋小鮮肉黃溢濠同佢結婚行禮。 仲搵嚟鄧月平、鄺芷凡及余慕蓮做伴娘,婚禮喺邵音音嘅見證下一對新人進場。


婚禮喺邵音音嘅見證下一對新人進場。

鍾意就快D Share啦!