掃呢頁CODE去手機

2018年1月1日 星期一

【叱咤頒獎禮】謝霆鋒無預警突現身 唱《玉蝴蝶》《活著Viva》! __,霆鋒,謝霆鋒,

今晚喺灣仔舉行2017叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,喺開場表現上,謝霆鋒毫無先兆咁突然chok住出場,先唱《玉蝴蝶》,再唱《有火》,今次霆鋒無拎結他,專心唱 ...




今晚喺灣仔舉行2017叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,喺開場表現上,謝霆鋒毫無先兆咁突然chok住出場,先唱《玉蝴蝶》,再唱《有火》,今次霆鋒無拎結他,專心唱歌。已經一段長時間冇喺香港唱廣東歌嘅霆鋒,引發全場尖叫!同台仲有Supper Moment同觸執毛!到唱《活著Viva》時仲拎起結他,全場震動!眾歌手都企晒起身!

唱《活著Viva》之前,有樂器未得,霆鋒就講咗句;「呢個係live!」大家都期待發生嘅單線solo同掟爛結他都冇發生…之後霆鋒再話:「由呢一刻開始為明日回憶!」

計番條數,霆鋒對上一次出席樂壇頒獎禮,係2004年!



【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:陳俊強 謝霆鋒毫無先兆咁突然chok住出場。

已經一段長時間冇喺香港唱廣東歌嘅霆鋒,引發全場尖叫! (電視畫面)










鍾意就快D Share啦!