掃呢頁CODE去手機

2018年1月3日 星期三

《活著Viva》High爆叱咤 Mani想起16歲的霆鋒 __,霆鋒,謝霆鋒,

尋日叱咤頒獎禮高潮位唔係邊個拎咗咩贏,或者邊個又冇拎邊個獎,而係謝霆鋒終於唔再揸鑊剷,揸返結他與SupperMoment及觸執毛擔任開場表演嘉賓,仲唱 ...




尋日叱咤頒獎禮高潮位唔係邊個拎咗咩贏,或者邊個又冇拎邊個獎,而係謝霆鋒終於唔再揸鑊剷,揸返結他與Supper Moment及觸執毛擔任開場表演嘉賓,仲唱其首本名曲《活著Viva》,搞到全場high 爆!

至於台下的Mani霍汶希亦都high到拍片同大家開心share,佢就話︰「回想到當年16歲的你,第一次在叱吒台上表演的情況,一字碼之後褲子穿洞的情況,今天你再度站在這個台,台下全部人站起來齊合唱,實在太感動了!滿滿是回憶的!」

霆鋒尋日更首次現場唱出新曲《有火》,今次佢同Supper Moment同觸執毛合作咁有火花,唔知有冇令霆鋒棄掉鑊剷同唧花個念頭呢?

鍾意就快D Share啦!