掃呢頁CODE去手機

2018年2月1日 星期四

鍾欣潼:唔記得戴鑽戒!阿嬌畀未婚夫超過100分 __,阿嬌,鍾欣潼,

阿嬌個樣好冧豬,面都紅晒。藝人鍾欣潼(阿嬌)正式封盤,她趁37歲農曆生日在社交網報喜,晒出巨型鑽戒宣布被求婚成功,與「醫界王陽明」賴弘國修成正果!準新 ...


阿嬌個樣好冧豬,面都紅晒。


藝人鍾欣潼(阿嬌)正式封盤,她趁37歲農曆生日在社交網報喜,晒出巨型鑽戒宣布被求婚成功,與「醫界王陽明」賴弘國修成正果!準新娘阿嬌今日現身惠英紅生日會,阿嬌風騷滿面,但就冇戴婚戒。

阿嬌說:「唔記得戴戒指,應該求婚成功。(幾時求婚?)生日時求嘅。(驚喜?)到時帶佢出嚟見大家。(幾時帶佢出嚟?)佢好『wear』呀!今日冇約佢!(有冇喊?)我冇喊呀,宣布時塊面紅晒,未試過咁緊張,紅咗幾個鐘,心跳得好快。(同佢一齊幾耐?)半年到。(有咩令你咁鍾意佢?)有佢價值,佢對我好好,對嘅時間,遇到對嘅人。(幾時結呀?)未plan,太突然。(愛的宣言?)等見大家時,佢自己講。(最感動?)好包容晒我,所有壞習慣,畀晒壞嘅一面畀佢睇,佢照單全收,我唔會包裝自己好攰!懶囉,佢又肯包容晒,我哋異地戀,但佢又肯維繫,唔可以成日去見佢,佢都會盡力配合。(雙方家長知道?)事前都知道。(有冇催快啲結婚?)冇嘅,都係要時間plan。(想要咩婚禮?)我真係好懶,到時先算啦,咩都未有計劃。(雙喜臨門?)我五月演唱會呀!(男友有冇跪地?)有呀,佢應該要做。(2018年前搞掂?)未plan。(佢幾分?)超過100分呀!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!