掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

【係機會喇!】呻入行後冇情人 波多野結衣:也有10年了 __,波多野結衣,

(攝影:林賓尼)波多野結衣會留港3日有「暗黑林志玲」之稱嘅波多野結衣今日嚟咗香港!目的係宣傳佢有份參演嘅賀歲片《棟篤特工》,喺將近4點,着住黑色襯衫配 ...




波多野結衣會留港3日

有「暗黑林志玲」之稱嘅波多野結衣今日嚟咗香港!目的係宣傳佢有份參演嘅賀歲片《棟篤特工》,喺將近4點,着住黑色襯衫配格仔長裙嘅波多野結衣由經理人陪同下抵港,佢一直面露甜笑,仲同記者揮手打招呼。

波多野結衣會留港3日,宣傳電影工作排得密麻麻,佢話:「今次沒有時間遊覽,有時間也想到處走走,不過也感謝粉絲的支持。」而後日情人節波多野結衣會喺香港度過,佢話:「情人節在香港工作,今年也沒有男士約會。」問佢冇男仔約會唔會好失望?波多野結衣淡然話:「每年也在工作中度過,所以沒有感到不開心,我也想有情人,但入行後到現在都沒有,也有10年了。」



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!