網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月21日 星期三

【閃耀人生女人心(12)】唔怕向華勝最驚哥哥 袁詠儀後悔推搪梅姐飯局 __,閃耀人生女人心,向華勝,袁詠儀,

情與義,值千金!向氏家族第二代、永盛電影公司老闆向華勝係袁詠儀(靚靚)嘅契哥,當年靚靚曾拍永盛電影《國產凌凌漆》、《賭神3之少年賭神》,靚靚同向生好投 ...




情與義,值千金!

向氏家族第二代、永盛電影公司老闆向華勝係袁詠儀(靚靚)嘅契哥,當年靚靚曾拍永盛電影《國產凌凌漆》、《賭神3之少年賭神》,靚靚同向生好投緣,經常聽向生講故仔,得閒又約食飯傾偈,當正向生係大佬,知道向生有病返大陸醫,好想去探望,而向生入院前,都介紹廣告給靚靚接拍,有情有義。

身為江湖大佬嘅向生,雖然好多人都驚佢,但契妹靚靚就話:「係喇,好多人見到佢都好驚,唔知驚乜嘅,但係我就真係見到佢一啲都唔驚,我仲覺得佢好搞笑㖭。」靚靚即場示範向生細路女絕招:「我最記得佢㗎喇:『我表演啲嘢你睇呀!』我話:『好吖!咩嚟㗎?』」原來向生好鬼馬,揈手就話:「軟嘅」,握拳就話:「硬嘅」,靚靚:「我話係人都得㗎啦,但係佢就覺得呢樣嘢好好笑,我覺得呢個人咁搞笑嘅。」

靚靚覺得向生其實好易相處,可能自己未見過佢嚴肅一面:「我覺得佢係一個好好嘅前輩,佢真係俾好多機會新人㗎,亦都唔會話想喺我哋身上攞任何嘅嘢嘅,以前可能大家都覺得,娛樂圈你可能要同嗰個人做啲乜嘢呀,你先至可以有啲咩機會呀。」靚靚擰晒頭,否認向生有潛規則。

靚靚還從向生身上學懂買股票投資:「佢咩都會識啲,佢咩都會講,我覺得你喺一個人身上,唔係要得到一樣絕學,就係叫學到嘢,其實你喺佢身上,睇到佢生平嘅行為或者佢做嘢嘅態度,你就已經學緊佢啲好處,我覺得佢對人人都係咁嘅,佢亦都好老實咁樣話俾你知佢嘅諗法係點。」

袁詠儀(靚靚)可以同向華勝稱兄道妹,完全唔驚呢位江湖大佬,反而卻驚一個人,就係「哥哥」張國榮!靚靚最難忘哥哥生前對佢嘅訓話:「佢會真係鬧囉,你知嗰陣時又《金枝玉葉》又《金玉滿堂》,嗰陣時真係我連瞓覺嘅時間都冇,可能真係會有啲飄飄然,覺得自己好紅呀,你喺片場真係唔會有人夠膽喝你或者鬧你㗎嘛,但係哥哥嗰時唔係㗎,『喂袁詠儀!過嚟!做咩呀!依家好紅呀!』佢真係會咁樣去做囉,我見到個人會驚嘅,我諗哥哥係其中一個囉。」

喺呢行挑通眼眉嘅哥哥,曾點醒靚靚為人太直,容易得罪人,問靚靚有冇聽哥哥話?靚靚坦言:「有,不過無入到好深,可能嗰時細個,覺得係咁㗎啦,你哋個個都咁講,可能嗰時再聽深啲記住啲,可能會好啲囉,自己嗰個福份唔夠喇嗰陣時;我覺得好幸運可以同佢拍到好多部戲,亦都係我好黃金時候同佢拍,哥哥帶俾我所有嘅畫面都係快樂開心嘅。」

至於靚靚嘅偶像梅艷芳,兩人只合作一部《金枝玉葉》,靚靚表示:「其實梅姐我諗我係,相處時間最少嘅,但佢喺我心目中一定係最長嗰個人,因為佢係我偶像吖嘛,聽佢嘅歌呀,睇佢嘅戲呀,我覺得梅姐其實...我覺得佢好孤獨呀,我認識嘅梅姐,我覺得佢有好多...我唔知咁樣講啱唔啱,可能佢啲friend出嚟話唔啱,但我覺得佢內心其實係好自己一個,好孤單!」

雖然梅姐相識滿天下,但靚靚覺得可能只係食飯、玩、工作嘅朋友:「真正了解佢心入面嘅,可能得一、兩個朋友,我覺得遺憾就係,我無用一個好好嘅機會去做佢嘅真心朋友,因為嗰時阿姐都有約我食飯,但我都用一啲工作忙嘅理由去推佢,如果依家俾我重新揀,我一定會去食飯,可能會睇下點樣調個工作,就算你話係咪做到佢真心朋友都好,都覺得自己後悔係無去做呢一步!」

喺梅姐身上,靚靚睇到一個演員應該係點:「因為梅姐身體唔係真係咁好,我覺得佢內裏係一個好溫柔、好弱嘅女人,但每一次出嚟,就係一個女強人,特別站喺台度就成個女神,例如佢拍戲嘅時候,病到死死下個樣,佢一換咗戲服,就好似飲咗十打寶礦力,突然間好有力呀,我諗演員就係你去到鏡頭前面,你就要做你嘅本份。」

採訪:陳月媚

協力:倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝、吉吉

攝影:林德雄

化妝:Kerry wong

髮型:Sam Pan@Muse Hair

場地:好酒好蔡

【閃耀人生女人心(10)】靚靚帶隊重遊小學 自爆13歲初戀錫錫點到即止

http://bit.ly/2Fg97ad

【閃耀人生女人心(9)】爸爸嗜賭曾寄人籬下 袁詠儀感謝母親管教嚴

http://bit.ly/2EDOMul

【閃耀人生女人心(8)】警察宿舍出世成長 袁詠儀夾埋阿哥打鄰居女孩

http://bit.ly/2o7QDky

【閃耀人生女人心(7)】唔識語言藝術得罪人 靚靚被雪成就影后路

http://bit.ly/2F5KCw7

【閃耀人生女人心(6)】經歷選港姐勾心鬥角 靚靚一心攞亞軍:我係張曼玉

http://bit.ly/2EEyLaP

【閃耀人生女人心(5)】老婆坐月Chilam照蒲 靚靚產後抑鬱險離婚

http://bit.ly/2HdEqmD

【閃耀人生女人心(4)】坦認女追男 靚靚呻俾老公食住:張智霖係唔會錯㗎!

http://bit.ly/2H9XvWy

【閃耀人生女人心(3)】狂造人望追多個女 靚靚人工受孕:我卵子已老

http://bit.ly/2CfW45g

【閃耀人生女人心(2)】懷疑魔童自閉過度活躍 靚靚陪睇心理醫生原來係...

http://bit.ly/2EinZDx

【閃耀人生女人心(1)】靚靚管教太嚴愛操控 魔童:我想換個新媽咪

http://bit.ly/2EkPJY1

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



提起三位已故好友,袁詠儀說他們為自己帶來不同的影響。 袁詠儀說哥哥是會令她害怕的人之一。
袁詠儀很慶幸自己可以跟哥哥拍戲,還說哥哥帶給她所有畫面都是快樂的。 對於當年沒有應邀梅姐的飯局,袁詠儀至今仍感到遺憾。 袁詠儀覺得梅姐內裏是一個很溫柔、很弱的女人,但站在台上便會變成一位女強人。
至於不少人也敬畏的向華勝,袁詠儀說他其實很容易相處。

鍾意就快D Share啦!