網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月21日 星期三

現重130磅 C奶孫慧雪盼3月前瘦一圈 __,孫慧雪,

今年三十五歲的阿雪,未生B前樣靚身材正,16年為紀念入行十年騷盡33C身材,推出首本及唯一的寫真集,限量三千本,很快便被搶購一空。直到佗B時,體重由本 ...




今年三十五歲的阿雪,未生B前樣靚身材正,16年為紀念入行十年騷盡33C身材,推出首本及唯一的寫真集,限量三千本,很快便被搶購一空。

直到佗B時,體重由本來的一百一十磅增至一百六十磅,生完後半年,仍未完全修身。

「佢臨出世時,我體重去到一百六十幾磅,嗰時個肚好大,好多人都問我係咪佗孖胎。生完之後已經跌咗二十磅,去到一百四十幾磅左右,因為我無特別減肥,平時都係做完嘢就返去照顧BB,無時間做運動。」阿雪說。

唔只無運動,雪雪仲keep住食好多嘢,因為佢想多啲人奶,餵飽重廿三磅、食量驚人嘅巨B仔。「佢一出世已經要飲一百零五毫升奶,成間醫院都知道,啲姑娘都話我辛苦,因為一般只係飲六十毫升。當時陪月就叫我泵出嚟,盡量儲多啲,咁樣自己同BB都會舒服啲。近排開始出嚟做嘢,泵奶次數少咗,我開始一半配方奶粉,一半人奶。」

當然,佢唔係完全無修身目標,畢竟需要工作,而且首次做第二女主角嘅劇集《三個女人一個「因」》即將上畫,點都唔可以失禮嘅。「我成日都同自己講要做運動,但有時間我就想陪BB,因為新劇就嚟出街,之後會有好多宣傳,我唔想俾人見到我好肥,所以已經定咗目標,要喺三月之前瘦一個圈。」

相關新聞:

35歲孫慧雪產後抑鬱 「老公話我變得好恐怖」

http://bit.ly/2BEbxzu
在TVB浮沉多年的阿雪,不介意性感出鏡,把握每次機會。
入行多年的阿雪,去年亦有份演出《不懂撒嬌的女人》,劇中她是唐詩詠的閨密。
《美女廚房》
24歲入行的阿雪,多年來一直都有投資者找她出寫真集,不過卻被她統統婉拒。直至16年,33歲先出首本及唯一的寫真集《Once》
《純熟意外》

鍾意就快D Share啦!