掃呢頁CODE去手機

2018年2月23日 星期五

【閃耀人生女人心(14)】圈中三大好友逐個講 靚靚險為Chilam雀局反枱 __,閃耀人生女人心,張智霖,Chilam,袁詠儀,靚靚,

牌品可以睇到一個人嘅人品,喺袁詠儀(靚靚)嘅麻雀腳裏面,佢就覺得老公張智霖嘅牌品no.1!靚靚接受《蘋果》「閃耀人生女人心」連載專訪講到打麻雀,雖然那 ...




牌品可以睇到一個人嘅人品,喺袁詠儀(靚靚)嘅麻雀腳裏面,佢就覺得老公張智霖嘅牌品no.1!靚靚接受《蘋果》「閃耀人生女人心」連載專訪講到打麻雀,雖然那些年曾經鬧爆老公,可以同沈嘉偉、郭富城一個禮拜打足7場,但靚靚就勁讚老公好正:「我講一個例子啫,我真係好記得,俾我就拍枱㗎喇!俾我走㗎喇起身!」

話說有次Chilam打台灣牌自摸百幾番,嘩好開心,俾晒錢洗緊牌,突然對家就話:「喂!唔係喎,好似打錯骰喎!」因為下家嗰個人成日出錯,下家就話好似真係出錯喎,大家就話咁咪唔計囉。靚靚諗番都好肉緊地講:「我喺隔離打緊第二枱,好想睇下佢哋點處理,我老公無出聲嘅,因為佢贏吖嘛。講真一句你俾我呢,俾咗錢喇喎,你無得唔算㗎喎,係咪先?」

但Chilam就唔係咁處理,靚靚眼神冧爆讚老公:「我老公竟然係打開個籌碼(派錢動作),咁好啦唔緊要,家家有求,再打過再打過。打完晒牌我返到屋企,我話:『老公,我覺得你真係好正呀!』如果發生喺我身上,我企喺身就走囉,喺我嚟講唔係個錢,而係你嘅錯,你輸咗就係輸咗,無得再拗㗎嘛,所以我覺得打牌可以睇到人嘅性格,因為我見過有好多擲籌碼、攞去啦嗰啲咁,我以後就唔同嗰啲人打喇。」

靚靚有一套打牌哲學:輸還輸呀,唔好輸到要借籌碼就得。佢得戚話:「通常我又好幸運地,頂多都係輸到無籌碼啫,我就唔使借籌碼嘅,我個心態就係覺得,亦都唔需要嬲嘅,因為坐低呢一刻,已經係娛樂嚟,你去娛樂都要俾娛樂費啦,咁今次你輸啫,唔代表下次你都輸嘛,如果我輸十次,我會同朋友講,呢排輸得好緊要,抖抖先,過一排我就再打囉。」

問到圈中有冇真心朋友?靚靚話:「咁我有好多真心朋友,伍詠薇、楊采妮(Charlie)、(李)心潔,好似心潔呀,我唔係成日見佢,特別佢家生咗小朋友,但佢返港我哋會傾心事,Charlie都係啦,我鍾意咁樣囉,我唔信個個都係best friend嗰啲囉,我覺得只係得幾個真正嘅。」

至於圈中最欣賞同敬重嘅人,就首推周潤發,靚靚表示:「我真係好欣賞呢位演員,佢真係能屈能伸,乜嘢劇本乜嘢角色都可以將自己放入去,有時演員可能好主觀地覺得,做唔到嗰樣嘢就係做唔到,我係啦,但發哥話俾我哋聽,係可以嘅。」點解唔去學去嘗試呢?靚靚坦言:「有啲嘢我又真係說服唔到自己去做,例如前嗰排有一個戲,我覺得嗰個年齡同埋嗰個感覺,唔係我呢一刻嚟,我話真係覺得自己唔得,咁我就推咗囉,因為我覺得要做適合自己,我唔係話一定要fit晒袁詠儀個性格,而係例如你個年齡層呀,你嗰一排個感覺呀,係點樣嘅時候都好緊要㗎。」

採訪:陳月媚

協力:倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝、吉吉

攝影:林德雄

化妝:Kerry wong

髮型:Sam Pan@Muse Hair

場地:好酒好蔡

【閃耀人生女人心(13)】為H字頭包包瘋狂 靚靚分享美魔女護膚絕技

http://bit.ly/2sHqTR6

【閃耀人生女人心(12)】唔怕向華勝最驚哥哥 袁詠儀後悔推搪梅姐飯局

http://bit.ly/2CayqLQ

【閃耀人生女人心(11)】同成龍星爺傳不和 靚靚認儍親解《國產凌凌漆》內幕

http://bit.ly/2EINDBO

【閃耀人生女人心(10)】靚靚帶隊重遊小學 自爆13歲初戀錫錫點到即止

http://bit.ly/2Fg97ad

【閃耀人生女人心(9)】爸爸嗜賭曾寄人籬下 袁詠儀感謝母親管教嚴

http://bit.ly/2EDOMul

【閃耀人生女人心(8)】警察宿舍出世成長 袁詠儀夾埋阿哥打鄰居女孩

http://bit.ly/2o7QDky

【閃耀人生女人心(7)】唔識語言藝術得罪人 靚靚被雪成就影后路

http://bit.ly/2F5KCw7

【閃耀人生女人心(6)】經歷選港姐勾心鬥角 靚靚一心攞亞軍:我係張曼玉

http://bit.ly/2EEyLaP

【閃耀人生女人心(5)】老婆坐月Chilam照蒲 靚靚產後抑鬱險離婚

http://bit.ly/2HdEqmD

【閃耀人生女人心(4)】坦認女追男 靚靚呻俾老公食住:張智霖係唔會錯㗎!

http://bit.ly/2H9XvWy

【閃耀人生女人心(3)】狂造人望追多個女 靚靚人工受孕:我卵子已老

http://bit.ly/2CfW45g

【閃耀人生女人心(2)】懷疑魔童自閉過度活躍 靚靚陪睇心理醫生原來係...

http://bit.ly/2EinZDx

【閃耀人生女人心(1)】靚靚管教太嚴愛操控 魔童:我想換個新媽咪

http://bit.ly/2EkPJY1

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



今集靚靚會大談自己的好朋友。 另外仲會親述被朋友出賣的經歷。
靚靚在圈中有不少好朋友,而伍詠薇(左)更是她的好閨蜜。 雖然跟李心潔不是經常見面,但二人每次相聚時,都有說不完的靚太心事。 楊采妮(Charlie)誕下孖仔後,靚靚當然要與仔仔張慕童(魔童)一同前往探望。
(左起)沈嘉偉、張智霖、郭富城份屬好友,試過一星期打足七日麻將。 俗語有話「牌品好,人品自然好」靚靚話老公就係呢類人。 靚靚指出賣過她的人,不會再於她的朋友名單中出現。

鍾意就快D Share啦!