網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月1日 星期四

鄭嘉穎幫拖篩選劇本 戲屎陳凱琳憑《平安谷》翻身 [壹週刊 - 1456] __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,M1,

探熱針鄭嘉穎幫拖篩選劇本 戲屎陳凱琳憑《平安谷》翻身陳凱琳入行五年,近日憑新劇《平安谷之詭谷傳說》被網民大讚演技有進步。原來兩年前被黃秋生公開彈戲屎, ...






探熱針

鄭嘉穎幫拖篩選劇本 戲屎陳凱琳憑《平安谷》翻身

陳凱琳入行五年,近日憑新劇《平安谷之詭谷傳說》被網民大讚演技有進步。原來兩年前被黃秋生公開彈戲屎,在《巨輪 2》演養女又再被網民笑演得浮誇後,男友鄭嘉穎決定出手,開始幫拖篩選劇本,禁止她再接「爛劇」,對男友言聽計從的 Grace,在新劇演「讀番書」羅桂思終於有突破,一雪前恥。

愈睇愈順眼

無綫新劇集《平安谷之詭谷傳說》播了兩個星期,口碑收視一直向好,之前經常被指戲屎的陳凱琳飾演在美國長大,思想開放的羅桂思,更被讚演技大躍進,網民指是劇中最令人喜出望外角色,愈睇愈順眼。

「每次有新劇推出, Grace都會叫朋友俾意見,因為佢好想有進步,其實佢喺一班新人當中已經算勤力,開工前一定熟讀劇本,當然更會問男友意見,嘉穎每次會同佢分析角色,令佢有唔少啟發。今次套劇開播,嘉穎唔喺香港,唔可以第一時間俾到 feedback佢。不過嘉穎媽咪就應承會日日捧場,支持佢。」陳凱琳身邊人透露。





在《平安谷》演繹由美國回鄉的知識分子,被網民大讚演技大進步。





陳凱琳在《平安谷》中跟黃浩然做夫妻,受封建思想村民影響,二人要經過重重困難才結成夫妻。





跟男友在《殭》飾演一對,戲假情真,特別投入。





《張保仔》被指劇本出事,就算有好戲之人邵美琪助陣,都幫助不大。





黃秋生一度指陳凱琳在《張保仔》聲線滋擾,男友鄭嘉穎認為批評中肯,指女友演技有待改進。





在新劇《包青天》再飾演番邦妹,陳凱琳可謂駕輕就熟。

為女友解畫

鄭嘉穎跟陳凱琳拍拖三年,經常被問婚事外,女友每有新劇推出,鄭嘉穎都要被迫出來評審女友演技,尤其《巨輪 2》出街時,他更一度為女友解畫。「 Grace選美出身,冇上過演技班,喺電視台浸嘅時間又短,所以大家對佢嘅要求確係太高,嘉穎話 Grace冇可能一步登天,加上啲劇本有時好犯駁,大家愈睇愈覺得唔妥,連演員都拖累埋。」知情者說。





在《巨輪 2》被吳岱融強姦,對新人來說,確是向難度挑戰。





二人去年被拍到出外旅行,減少工作量的陳凱琳明顯是無壓力一身輕。

壓力大

據了解,為女友前途着想,鄭嘉穎年多前幫手篩選劇本,堅持女友接劇前要三思,見慣風浪的他,更叫女友要懂得過濾負評,專心工作。

「 Grace出道時,咁啱走咗好多花旦,佢的確多咗機會,好快孭正女一,但同時間俾人鬧戲屎,嘉穎唔想女友咁大壓力,所以年幾前開始幫佢睇劇本, Grace有排靜咗,好似冇嘢做,其實係男友喺後面發功,幫佢揀劇本,所以 Grace舊年唔算多產,淨係拍咗《平安谷》同客串《誇世代》,其餘時間都係做啲綜藝節目。」知情者說。





陳凱琳獲港姐冠軍後,即被無綫力捧。





跟鄭嘉穎公開情侶關係後,經常二人行到處去,早前孖住去探生 B後的賴慰玲。





《平安谷》一劇造就她跟譚凱琪、龔嘉欣和沈卓盈成為好友。

網民投訴

陳瀅太少戲





陳瀅這場由棺材爬起身的活生生埋葬戲,被網民大讚好有戲味。

《平安谷之詭谷傳說》有唔少靚女,其中陳瀅出現一週後,就極速同大家講拜拜,一班網民投訴女神太少戲。

在劇入面飾演青蘭的陳瀅,第一集已經遭村民活生生埋葬,陳瀅表示拍這場戲時,她真的要瞓在棺材。之後講述她由墓地爬出來,她說拍攝時已經是深夜,更有人造雨淋身:「身上有好多泥,我著住套裙褂,仲要爬番出嚟,真係好辛苦,同埋好驚。」陳瀅謂是拍劇以來最辛苦一次,不過被網民力讚,乜都抵番。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!