網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月8日 星期四

對住男仔就嚟料,自信欣宜喪撥頭髮 [壹週刊 - 1457] __,欣宜,M1,

欣宜和女友人現身圓方睇戲,發現《壹》仔時更主動舉V打招呼。同你吟一吟對住男仔就嚟料,自信欣宜喪撥頭髮欣宜都算黑仔,喺四月開首次紅館演唱會前,突然跌斷腳 ...






欣宜和女友人現身圓方睇戲,發現《壹》仔時更主動舉 V打招呼。

同你吟一吟

對住男仔就嚟料,自信欣宜喪撥頭髮

欣宜都算黑仔,喺四月開首次紅館演唱會前,突然跌斷腳,仲要打埋石膏,不過佢講到明唔會放棄,堅持要上台。

積極備戰的欣宜日日忙着彩排,都不忘抽空同朋友聚會 relax吓,呢日欣宜就同女友人現身圓方睇戲,散場嗰陣撞到個男仔 friend,欣宜即刻興奮上前同對方喪吹一番,對住男仔欣宜不期然就會動作多多,兼不停喪撥秀髮,散發住「靚女」自信,離開嗰陣發現《壹》仔在場,仲即刻 V晒手話嚟緊演唱會會盡全力,《壹》仔喺度預祝你成功!







行行吓撞到男友人,欣宜即刻上前同對方喪吹,其間仲不停撥頭髮。





欣宜同朋友邊行邊傾到雞啄唔斷。

撰文:八珍

攝影:陳亦龍、李溢敏


鍾意就快D Share啦!