網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月15日 星期四

四大天王同你拜年劉華灑金幣城城送大吉 [壹週刊 - 1458 - 生活] __,劉華,郭富城,城城,劉德華,M1,

劉華又稱牛華,是讚他勤力如牛,07年頭已定下要拍兩部戲、七個廣告及巡迴演唱會,工作排到密密麻麻,直到去年拍廣告墮馬受傷,劉華終於識得停落嚟,用更多時間 ...






劉華又稱牛華,是讚他勤力如牛, 07年頭已定下要拍兩部戲、七個廣告及巡迴演唱會,工作排到密密麻麻,直到去年拍廣告墮馬受傷,劉華終於識得停落嚟,用更多時間陪老婆及囡囡,暫時今年停下工作,只有年尾跨年巡迴演唱會。

探熱針

四大天王同你拜年劉華灑金幣城城送大吉

迎接靈犬年,《壹》仔精選過去十七年,藝人即席寫創意揮春送祝福,其中包括近年人氣組合農夫的鬼馬揮春「農馬精神」和「人盡可夫」、十二年前仍未因病退隱的李珊珊和性感煒哥撚蛇賀新春。

最特別是十年前四大天王,以及有奇招突出的劉華紮馬灑金幣,型爆城城捧桔迎豬年。





十年前張學友忙於做世界巡迴演唱會,為免忽略屋企人,他會帶埋老婆及兩個女一齊開工,十年後的今日,學友仍然忙住開巡迴演唱會,但係已甚少再帶埋屋企人一齊出埠開工。





十年人事幾番新, 07年黎明跟前妻樂基兒打得火熱,又在農曆年帶住新簽公司做歌手的衞蘭衞詩到北京做騷,三個女人,先後離去,單身多年的黎明,除拍戲做騷外,仍繼續捧新人。





07年城城仍是單身,捧桔祝大家心想事成外,碰巧當年前度紀香傳出婚訊,他亦表示有衝動結婚生 B。結果等了十年,去年榮升老豆終於達成心願,更有計劃追多個。





一九九三年,早已移居加拿大的謝賢跟狄波拉,跟當年應該只有四歲的謝霆鋒,和謝婷婷作應景打扮成小兔仔影全家福賀年照,今時今日要 chok爆謝霆鋒再做兔男郎,冇可能。





翌年轉 look,一家四口再在「吉林」紅當蕩拜年,中式打扮,電咗髮嘅霆鋒一樣咁靚仔,婷婷就依舊咁 cute。





肖豬鄧麗欣當年同粉紅豬合照迎豬年,有相士批 Stephy必定走紅,其實她當年已穩守玉女位置,十年後的今天,事業更上一層樓,有份提名金獎像女主角,演技被肯定。





十一年前,傅明憲孖歐陽震華再加梁榮忠一齊拍賀年照,著晒古裝扮通勝「春牛圖」,仲搵埋真牛上陣,可一不可再,事關傅明憲已退出娛圈多年,梁榮忠亦轉做 DJ,只有歐陽震華繼續做,有好劇本才開工。

醒神賀新春

新年伊始,見到性感女人與可愛動物,大家都為之精神一振,如果兩者孖住賀年,效果雙倍,新一年更醒神。





陳煒同陳松伶十六年前玩蛇賀蛇年,當日雙陳舞蛇好有膽,擺甫士都淡定有魅力。





07年被大台力捧的楊思琦,有樣有身材,成為宅男女神,難得她從來唔吝嗇騷身材,連抱豬擺甫士都性感過人。





05年鄧萃雯拍完電視劇《金枝慾孽》,如妃娘娘一角成為她事業生涯中另一個高峰,她拍賀年照時亦 woman in red特別風騷。





七年前未真正發圍的虎女周秀娜,跟前度髮型師男友仍然甜甜蜜蜜,三年後分手一直冇着落,事業反而不斷向前,成功入圍金獎像叫胡做影后。





十二年前仍未因病退隱的李珊珊,有被喻為「史上最好身材香港小姐冠軍」的她,在狗年著住性感低胸裙,孖住得意狗影相拜年,吸睛程度百分百。

揮春鬥創意







一字馬盧惠光贏「交」 E臣。





在泰國長大的盧惠光,同在英國讀書的陳奕迅中文水平同屬叮噹馬頭, 01年,盧惠光以超難度一字馬寫「天下第一」,對比以自己名字加創意寫「精神(奕奕)」,但看似「交」字的陳奕迅,贏成條街。





農夫當年已經盡情發揮創意, C君的「農馬精神」好易套入,但陸永嘅「夫可盡人」就要倒轉讀,但農曆年同人盡……有咩關係呢?





薛凱琪的「大吉大利」固然貼題,字面唔夠創意,但面部表情搭夠,伸一伸脷已經加咗分。





有份參賽的張栢芝,如果你知佢寫咩?只能說句好嘢!





當年 20歲的鬼仔陳冠希擺明中文有限,但希(希望) U HAPPY NEW YEAR,中西合璧,已經盡晒力。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!