掃呢頁CODE去手機

2018年2月3日 星期六

被吊15層樓高!城城上癮:都想拍多次 __,城城,郭富城,

嗰日凍冰冰!藝人郭富城(城城)及羅仲謙等到apm出席「apm迎新春x《西遊記女兒國》」宣傳活動,與粉絲大玩遊戲,更用女兒紅祝酒,預祝《西》片大賣,城城 ...


嗰日凍冰冰!


藝人郭富城(城城)及羅仲謙等到apm出席「apm迎新春 x《西遊記女兒國》」宣傳活動,與粉絲大玩遊戲,更用女兒紅祝酒,預祝《西》片大賣,城城即場跳了幾下「醉舞」,相當吸睛。

席間城城透露拍《西》片被吊高15層,事後受訪他續說:「係我拍《西》系列電影以來,吊威吔吊得最高嘅一次。其實可能唔只15層,可能有17層樓高,喺山崖附近,嗰日嘅天氣比今日凍一半!試位時我有少少驚,但投入咗就冇問題,都拍足成朝㗎,風向問題啦,加上效果有少少唔好,我都想拍多次!」

而未來一周,城城將會忙於到內地宣傳《西》片:「北京首映個3D巨型銀幕係特製嘅,搭足7日,我都好期待。(聽講招呼3,000觀眾,但一票難求,出現假飛同假工作證。)話明大制作,大家好想睇,我唔擔心會亂,工作人員會處理得好好。(林志玲病咗缺席宣傳。)病咗冇辦法,希望佢早日康復,可以歸隊一齊宣傳。(有指佢嫌戲份少過趙麗穎。)呢樣唔方便回應,我唔太清楚。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!