掃呢頁CODE去手機

2018年2月25日 星期日

【何家千金邊個最索?】賭王盛讚「靚到不得了」 18歲超欣輕露有料身材 __,超欣,賭王,何鴻燊,何超欣,

現年96歲嘅賭王何鴻燊有四名太太,共育有17名子女。四太梁安琪喺99年為當時78歲嘅賭王誕下孻女超欣。正所謂孻女孻心肝,賭王曾經開腔讚孻女超欣最靚女, ...




現年96歲嘅賭王何鴻燊有四名太太,共育有17名子女。四太梁安琪喺99年為當時78歲嘅賭王誕下孻女超欣。正所謂孻女孻心肝,賭王曾經開腔讚孻女超欣最靚女,「靚到不得了」。

如今超欣都大個女,今年剛滿18歲,亦是四太梁安琪嘅掌上明珠。前年四太斥資13億,豪購山頂Mount Nicholson 2期四個單位送俾兩位寶貝女超盈同超欣。而大家姐超盈亦特別痛錫呢位妹妹,噚日喺ig story上載同妹妹嘅泳裝相,超欣着咗一件黑色款泳衣,與家姐合照時不經意烏前,大騷有料身材,而超盈相對較為密實。

超盈透露同妹妹一齊去咗澳洲黃金海岸渡假,但假期已經完結,當然要繼續投入工作啦。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

賭王曾經讚超欣「靚到不得了」,大家點睇呢?!(IG圖片) 超盈好密實,反而妹妹超欣就好性感。(IG圖片) 超盈身材向來都好fit。(IG圖片)
(IG圖片) 兩姊妹感情好,一齊喺屋企扮美人魚。(IG圖片) 四太曾贈13億豪宅俾兩個女。(IG圖片)
賭王今年96歲,但看來仍好精神。(IG圖片) 何家索千金,當然唔少得超蓮(左二)(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!