掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

「脫毒」成功!黃子華新片破25年紀錄 __,子華,黃子華,

黃子華同佘詩曼合作嘅新片連續6日成為華語片票房冠軍。藝人黃子華與佘詩曼的新片《棟篤特工》票房成績愈見愈勇,年初五的單日港澳票房共收298萬,接連6日成 ...


黃子華同佘詩曼合作嘅新片連續6日成為華語片票房冠軍。


藝人黃子華與佘詩曼的新片《棟篤特工》票房成績愈見愈勇,年初五的單日港澳票房共收298萬,接連6日成為華語片票房冠軍,港澳兩地累積票房更高達2,840萬!

曾被封「票房毒藥」的黃子華,過去25年來共主演11部電影,總票房約2,717萬,今次憑《棟篤特工》打破自己25年來的紀錄,搣甩「票房毒藥」的稱號。子華日前在「戒毒會」網上謝票時就表示自己當年主演的《一蚊雞保鑣》僅收11萬票房,呢個數字固然好得人驚,但另一部由他主演兼改戲名的《人生得意衰盡歡》仲大鑊,只有5萬票房!子華今次終於可以吐氣揚眉、一雪前恥喇。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!