掃呢頁CODE去手機

2018年2月7日 星期三

2年前秘密雪卵 阿嬌做足準備恨生B __,阿嬌,鍾欣潼,

阿嬌透露兩年前已進行「雪卵」手術。現年37歲的藝人鍾欣潼(阿嬌)日前宣布答應有「醫界王陽明」之稱的台灣婦科醫生男友賴弘國求婚。有消息指一直恨生B的阿嬌 ...


阿嬌透露兩年前已進行「雪卵」手術。


現年37歲的藝人鍾欣潼(阿嬌)日前宣布答應有「醫界王陽明」之稱的台灣婦科醫生男友賴弘國求婚。有消息指一直恨生B的阿嬌,早年秘密接受「雪卵」手術,隨時Ready生B!阿嬌透過經理人霍汶希(Mani)大方承認,Mani更說:「雖然呢個唔係不可告人嘅秘密,但亦都唔想咁公開講。阿嬌係一個好鍾意小朋友嘅人,做呢個手術嗰陣佢當時係單身,仲未搵到Mr. Right,雪卵都係希望有個保障先去做。」

打賀爾蒙針暴脹

據悉,阿嬌是在兩年前進行「雪卵」手術,因為阿嬌覺得當時的身體狀況處於最健康及是最適當的時間,不過她要先依計劃打賀爾蒙針,導致當時身形突然暴脹,而阿嬌為掩飾「雪卵」大計,當時以賀爾蒙失調為由瞞天過海。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!