網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月20日 星期二

33歲傅穎計劃雪卵:我都年紀大 __,傅穎,

傅穎透露有計劃雪卵。近年以內地發展為主的傅穎(Theresa)早前宣布甩拖,跟蒙古人男友去年分手了,她坦言:「新一年唔諗感情住,因為我個人一心不能二用 ...


傅穎透露有計劃雪卵。


近年以內地發展為主的傅穎(Theresa)早前宣布甩拖,跟蒙古人男友去年分手了,她坦言:「新一年唔諗感情住,因為我個人一心不能二用。」她與前度雖保持朋友關係,但兩人盡量減少聯絡,她說:「始終需要一個過度期,要完全分開冇咗對方喺生命,之後再以朋友相處,否則成日聯絡唔係一件好事,可能有時會諗起佢,其實係唔應該,之前舊年仲會咁,今年我完全放低咗佢。」

會結婚生仔

傅穎以前想過28歲結婚,但已經過了,但她覺得自己有一日應該會結婚生仔,今年33歲的傅穎可有想過「雪卵」?她坦言有「雪卵」計劃,她說:「我都年紀大。(鍾欣潼都係35歲先雪?)真係㗎,其實我會諗,因為如果真係萬一要BB嘅,都希望BB健康啲,我覺得做呢件事係OK,為將來小朋友着想,我覺得都係要做呢件事,我上網搵吓資料喺邊度。」

湊貓似湊B

雖然未有對象,但傅穎最近一顆心被「牠」融化,牠就是傅穎在北京家飼養的貓咪「瓜瓜」,她笑言養了瓜瓜後,日思夜想,感覺就好似湊BB一樣,她笑說:「我覺得做媽咪好偉大,依家好似湊小朋友熱身咁,我緊張到日日幻想到將來有小朋友,自己會變成超級緊張媽咪。」因為掛住瓜瓜,她笑說:「平時我拍咗好多Video,因為喺香港驚掛住佢,就可以不停咁翻睇,愈睇就愈掛住,所以過咗初二、三,我就返北京。」

場地:軒琴居

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!