網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月15日 星期四

【狗仔出更】為個女搏到盡 39歲「思琦媽」谷胸挺臀拍硬照 __,思琦,

單親媽媽唔易做,楊思琦喺2012年誕下囡囡楊卓穎(Krystal),之後一個人搵錢養大個女。思琦向來唔理旁人目光,總之事事以阿女行先,昔日嘅「思琦妹」 ...




單親媽媽唔易做,楊思琦喺2012年誕下囡囡楊卓穎(Krystal),之後一個人搵錢養大個女。思琦向來唔理旁人目光,總之事事以阿女行先,昔日嘅「思琦妹」,如今已經變成「思琦媽」,為咗個女真係幾辛苦都冇計!

上月底,思琦就冒住霜凍警告開工。傍晚近5點,思琦駕車住前往北角渣華道一間傢俬店拍攝硬照。甫落車,思琦仍穿上一件厚厚嘅黑色長羽絨褸,入到店內,思琦好快就進入狀態,立即除掉外套,原來裏面一早着咗一件紅色火辣辣嘅低胸連身裙,盡顯曲線玲瓏身段。

今年8月,思琦就40歲,雖然已經係一女之母,但身材依然冇走樣。除咗33C咪咪夠堅挺,仲有24吋纖腰同圓潤美臀,難怪喺落地玻璃窗外,仍吸引唔少途人圍觀。不過,唔知係咪條裙太貼身,思琦拍攝時不時抽起領口位,又隔住條裙整理內褲,動作有點不雅。

拍攝期間,工作人員不時遞上熱茶畀思琦取暖,大家約45分鐘後便完成工作。思琦亦好識做,換回便服仍逗留約10分鐘與工作人員拍攝及寒喧幾句,之後就由助手陪同下離開。

被問到keep fit心得?思琦透過電話回覆《蘋果》話﹕「我好鍾意食嘢,最好少食多餐啦,唔好食到十成飽,同埋最重要食早餐。」思琦表示平日仲有做拉肋運動,佢話﹕「呢排太凍脹咗少少,春天會開始郁吓,會勤力啲做拉筋,踢腿都重要,有助修腹。」

最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

思琦雖然已經生咗囡囡卓穎(圈圖),但身材依然keep得咁fit。((攝影﹕徐錦池、吳耀輝) 落車仲着住件大羽絨褸。 一埋位就戰鬥格咁款,原來裏面有件火紅色貼身裙。
思琦好想睇吓自己影得靚唔靚,不經意烏身。 思琦真係冇肚腩,超fit! 可能太趕,思琦突然伸手整內褲,動作有點不雅。
因為高踭鞋太高,上落要助手扶住。 仲有S型背面 換完衫,思琦都要飲多杯熱飲暖暖身。

鍾意就快D Share啦!