掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

【閃耀人生女人心(3)】狂造人望追多個女 靚靚人工受孕:我卵子已老 __,靚靚,袁詠儀,

袁詠儀(靚靚)同張智霖(Chilam)結婚17年,只得張慕童(Morton)一個仔,但其實早幾年前,張氏夫婦曾經講過希望追多個女,不過咁多年都未見喜訊 ...




袁詠儀(靚靚)同張智霖(Chilam)結婚17年,只得張慕童(Morton)一個仔,但其實早幾年前,張氏夫婦曾經講過希望追多個女,不過咁多年都未見喜訊,問到靚靚會唔會考慮人工受孕等方法?靚靚帶笑說:「其實你秉講嘅我都試過晒,首先我中醫調理身體啦、又針灸呀、又瑜伽呀,到咗某個時候呢,我覺得可能要依賴一啲醫學上面嘅嘢,咁我就去‥‥‥當然去試就係可唔可以人工受孕啦。」

講到想生多一個小朋友嘅原因,靚靚話全因為魔童:「我生完個仔之後,個仔到咗六、七歲啦,我就全力咁去試去做,點解呢,因為我個仔,我發現佢得一個嘅時候佢又悶啦,同埋佢好自己呀,好多嘢嘅角度好自己,但係我想話俾佢聽個世界唔係得你自己,仲有好多人好多嘢,我好想佢懂得同人分享,所以我就好想去生多個。」

魔童雖然今年只得11歲,但靚靚話個仔有時傾啲好深嘅問題時,都表現得幾成熟,就好似佢同Chilam決定生多個之後,靚靚當年都有同魔童講呢個決定:「我話俾佢聽我想試下有無多個bb,我同佢討論,我話俾佢聽我做緊啲乜嘢,佢初初唔贊成㗎,但後尾唔知點解佢就好贊成。例如我要食一啲藥呀,或者我要做啲乜嘢,我都會同佢講,因為我想要多個bb,所以就要咁樣做囉!咁佢就會『哦!』咁樣。」

靚靚試咗幾次人工受孕之後,有一次以為好有機會成功懷孕,仲已經同魔童講咗呢個喜訊,點知最後‥‥‥「但係最後都冇緣份,我覺得我需要話俾我個仔聽,因為佢成個過程同我一齊去見證,我話俾佢聽『sorry呀!我真係對唔住,無辦法喇‥‥‥』我個仔即時爆喊呀!喊到呢!傷心到呢!好似搶走咗佢所有玩具咁!因為佢好想要個細佬或者細妹,所以佢諗諗下又喊,諗諗下又喊,我真係無諗過佢會咁,因為以前同佢講嘅時候,佢就係嗰啲話『如果有個妹妹就一定會要虐待佢,如果係細佬就唔會俾佢入房!』佢係講埋呢啲嘢㗎!所以我哋無諗過話俾佢聽真係無緣份嘅時候,我以為佢係嗰啲,哦ok is okay!嗰啲咁樣,我哋無諗過佢喊到咁!我覺得我個仔真係好善良,個人好感性呀!」

其實魔童見住媽咪又食藥又做試唔同方式時,佢覺得自己即將多個細佬或妹妹,佢仲已經諗埋叫咩名個添,直到最近靚靚同魔童講,佢同Chilam真係放棄咗再生多個時,魔童先至接受。

除咗因為知道冇細佬妹而爆喊之後,仲有一個人係可以令魔童放棄一切嘅,嗰個人就係靚靚個媽咪,因為靚靚同Chilam唔係香港嘅時間,魔童都係由婆婆照顧,所以魔童好黐婆婆,靚靚話:「佢好識得氹我媽咪,如果你話送走佢婆婆呢,佢咩都可以唔求你,但就淨係求你唔好送走婆婆!」



記者:陳月媚、倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝、吉吉

攝影:林德雄

化妝:Kerry wong

髮型:Sam Pan @Muse Hair

場地提供:好酒好蔡



靚靚坦言曾經試過人工受孕等方法,但始終無緣懷上第二胎。 希望多生一個的原因,靚靚坦言是怕魔童太悶太自我中心。
魔童得知靚靚未能成功懷孕後,即傷心得爆喊。 靚靚指魔童是個很善良的小朋友。

鍾意就快D Share啦!