網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月26日 星期一

【四出拜年】劉曉彤生3個 汪阿姐﹕她沒有重返螢幕的意思了 __,汪阿姐,阿姐,汪明荃,

今個農曆年,家英哥同阿姐真係好忙、好忙、好忙,因為有太多朋友相約食飯。大年初八早上,48歲、前無綫藝人劉曉彤就帶埋兩個女一齊去探阿姐,見劉曉彤一頭金髮 ...




今個農曆年,家英哥同阿姐真係好忙、好忙、好忙,因為有太多朋友相約食飯。大年初八早上,48歲、前無綫藝人劉曉彤就帶埋兩個女一齊去探阿姐,見劉曉彤一頭金髮,樣貌都keep得好好,但阿姐就透露佢冇意復出幕前,阿姐喺微博留言﹕「大年初八早上、劉曉彤帶著兩個女兒來我家拜年。自從結婚後、她把全部時間奉獻了給3個子女及家庭、如今大兒子11歲了、新年期間跟爸爸去了英國學校interview(是為了2年後的學位)。2個囡囡都好有禮貌、好乖。Belle也很享受家庭主婦的生活、看來她是沒有重返螢幕的意思了。」昔日經常做搞笑角色嘅儍大姐,如今已變成賢妻良母,阿姐都好戥佢開心。

而初八晚上,阿姐同家英哥又相約王誌賢同老公Kevin,以及狄波拉同老公鬍鬚Kong,王誌賢留言﹕「大年初八, 成雙成對, 難得共聚! So memorable!」阿姐亦有回覆﹕「今晚的日本餐很有特色,每一道菜都有surprise,加上是好朋友見面、份外多話題、好似講極都講唔完、而且歺廳房外可看到維多利亞海港的美麗夜景、很relax。一個好開心的聚會。多謝Vinci的安排。」去到噚日年初九,阿姐同家英哥去到黃大仙祠祈福,晚上去快將90歲嘅梁素琴師傅家中拜年,真係好充實。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

劉曉彤婚後專心相夫教子,新年就帶埋兩個女去探望阿姐。(微博圖片) 阿姐屋企都好闊落喎.....。(微博圖片) 初八晚上,阿姐約埋一班好朋友食飯,一雙一對。(微博圖片)
初九就同家英哥一齊去黃大仙祠祈福。(微博圖片) 晚上到梁素琴師傅家中拜年。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!