掃呢頁CODE去手機

2018年2月11日 星期日

戚其義非真命天子 41歲簡慕華嫁咗人 __,簡慕華,

簡慕華宣布已經嫁咗人喇。41歲藝人簡慕華喺無綫從影多年,拍過唔少劇集,好似《天與地》、《心戰》、《金枝慾孽》、《刀下留人》都令人留下深刻印象!不過佢去 ...


簡慕華宣布已經嫁咗人喇。


41歲藝人簡慕華喺無綫從影多年,拍過唔少劇集,好似《天與地》、《心戰》、《金枝慾孽》、《刀下留人》都令人留下深刻印象!不過佢去年2月就離開TVB向外闖,令唔少劇迷都大呼可惜!除咗佢出色演技令觀眾留意外,而佢同監製戚其義嘅緋聞都令人注視,皆因佢係戚其義嘅愛將,好多佢監製嘅劇都有佢份。

但戚其義唔係真命天子,簡慕華但來已經嫁咗人!日前佢就喺社交網上載咗同一位男士嘅相,二人仲深情對望,流露住幸福嘅樣子,仲留言表示:「We do. We did. Forever and always. ​​​​(我們永遠在一起相愛)」網友都紛紛送上祝福,希望佢永遠快樂呀!

簡慕華接受東網訪問,佢話2017年4月已經結咗婚,老公係圈外人所以比較低調!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!