掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

歲月不留痕!王祖賢51歲生日依然少女 __,祖賢,王祖賢,

王祖賢尋日51歲生日,恭喜!一代女神王祖賢早年移居加拿大後已經好耐冇喺幕前出現,但仍不時在網上分享近況兼同粉絲互動,以免佢哋心掛掛。適逢尋日(31號) ...


王祖賢尋日51歲生日,恭喜!


一代女神王祖賢早年移居加拿大後已經好耐冇喺幕前出現,但仍不時在網上分享近況兼同粉絲互動,以免佢哋心掛掛。適逢尋日(31號)係王祖賢嘅51歲生日,佢喺社交網站發文,向支持自己多年嘅粉絲致謝:「感恩讓我平平安安走過了五十一個年頭。我是幸福的,有你們愛我,我也愛你們。我把生日小願望迴(回)向給所有的人,一生都平安,快樂的小幸福。碧海潮生一世皆緣,你們懂的,願把所有生日祝福化作一句,阿彌陀佛。」

此外,網上亦流傳一段王祖賢近期嘅短片,佢喺片中着上白色冷衫,童心未泯地攬住熊仔兼托頭擺甫士,少女心爆棚!唔少網民大讚王祖賢嘅氣質同靚樣十年如一日,歲月冇喺面上留下痕迹,再次祝永遠嘅「聶小倩」生日快樂!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!