網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月24日 星期六

51歲林利患直腸癌做手術:打了一場勝仗! __,癌,

林利承認患直腸癌,不過已完成手術,現正康復中!前小虎隊成員51歲嘅林利近年喺香港拍劇,憑住Chok爆型男Look形象,深得網友歡心!今日有指林利過去半 ...


林利承認患直腸癌,不過已完成手術,現正康復中!


前小虎隊成員51歲嘅林利近年喺香港拍劇,憑住Chok爆型男Look形象,深得網友歡心!今日有指林利過去半年發現大便有出血情況,點知去睇醫生做檢查時,發現有直腸癌,仲要差唔多去到第三期。林利最後於上月月尾進行切除腫瘤手術,依家冇咩事,處於休息階段。今日佢就喺社交網表示:「癌症並不可怕,態度決定一切。」

樂觀面對嘅林利,經常喺社交網發放正能量,仲以「大叔日記」去紀錄佢康復嘅心路歷程,尋日佢上載自拍,精神唔錯嘅佢仲留言:「Morning...坐月子這一刀,知道媽媽的愛,是如此偉大。」早前佢亦上載同醫護人員影嘅相,留言多謝佢哋:「感恩默默付出的密友們,和從未謀面而又默默為我耕耘的醫療團隊…無聲無息地打了一場勝仗,今天我進歩了…^^大叔日記。」亦見佢手術前同媽媽「二人世界」,享受家庭樂。

另外,其實做完手術冇耐嘅林利,就喺2月2日為老友胡渭康做演唱會嘉賓,當時佢「忍着痛」同胡渭康唱《忍着淚說goodbye》,騷後胡渭康接受訪問時都話林利嗰陣啱啱做完手術冇耐:「佢啱啱先做完手術,叫佢嚟睇,但佢係都要上嚟,你唔好唱得咁大力添呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!